TY - THES ID - efzg:12046 TI - Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija AU - Perhat, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11297 TI - Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu AU - Devunić, Mihael DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11169 TI - Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća AU - Vareško, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11487 TI - Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa AU - Kerep, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10983 TI - Neuromarketing: igniting consumer emotions for enhanced market performance AU - Tišma, Tamara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10592 TI - Impact of artificial intelligence on digital marketing AU - Radaković, Mia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10365 TI - The role of open innovation and absorptive capacity in new product development performance in the Republic of Croatia AU - Obradović Posinković, Tena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9255 TI - Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda AU - Jelaska, Lovro DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9253 TI - Impact of Digitalization on Marketing Practices AU - Javor, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9567 TI - PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI AU - Dragoje, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9198 TI - Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača AU - Žili, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9224 TI - Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama AU - Lekić, Braslav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8513 TI - Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda AU - Stojić, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7969 TI - Using loyalty programs as tools of marketing AU - Raos, Hrvoje DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7823 TI - The role of disruptive innovation in the development of luxury watch industry AU - Čukman, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7033 TI - Impulsive buying behaviour and the influencing factors AU - Radlović, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6510 TI - INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA AU - Lacić, Jakov DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6271 TI - Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija AU - Lacković, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6380 TI - UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE AU - Plašć, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5497 TI - UTJECAJ DRUŠTVENOG DISTANCIRANJA NA NAČIN KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA KOD PRIPADNIKA GENERACIJE Y AU - Šulić, Emma DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4975 TI - Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija AU - Kozlek, Silvija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4927 TI - Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju AU - Buljan, Marijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4855 TI - Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini AU - Bučić, Domagoj DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4672 TI - Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja AU - Cicvarić, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4355 TI - Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda AU - Puhalo, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4184 TI - Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda AU - Keleminić, Kristijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4291 TI - Komparativna analiza uloge umjetne inteligencije u procesu odlučivanja o kupovini AU - Cetina, Christian Juraj DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4177 TI - Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji AU - Radonić, Bernard DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4207 TI - Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima AU - Jurak, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4147 TI - Uloga umjetne inteligencije u organizacijskoj strukturi ambideksterne organizacije AU - Nemčić, Tin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4185 TI - Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini AU - Kesić, Alen DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4265 TI - Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta AU - Grđan, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4213 TI - Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova AU - Horvat, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3093 TI - Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža AU - Stipić, Anđa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3672 TI - Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca AU - Dražetić, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3024 TI - Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca AU - Vlatković, Patricia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2926 TI - Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske AU - Bijelić, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2673 TI - Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu AU - Vidić, Gabrijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2566 TI - Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi AU - Ivančić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2268 TI - ISTRAŽIVANJE UTJECAJA INOVATIVNOSTI USLUGA AVIOPRIJEVOZNIKA NA LOJALNOST PUTNIKA PRVE KLASE AU - Dujić, Lina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2479 TI - Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju AU - Strinavić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1317 TI - ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA AU - Šimunović, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1954 TI - Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji AU - Orešković, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1914 TI - Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom AU - Vašarević, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1835 TI - Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki AU - Krstić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1517 TI - Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom AU - Živković, Fran DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1116 TI - STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA AU - Stipić, Mislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1514 TI - Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža AU - Ugljarević, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1592 TI - Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa AU - Benzon, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1867 TI - Razvijenost društvene elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj AU - Markić, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2257 TI - Studija Miles i Snow tipologije na primjeru tržišta deterdženata za pranje rublja U Hrvatskoj AU - Lakić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1433 TI - Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru AU - Kokan, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2019 TI - Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta AU - Krdžalić, Ines DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1307 TI - Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici AU - Pandžić, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2060 TI - Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača AU - Vrbanec, Emilija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1893 TI - Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače AU - Novak, Simona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1523 TI - Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji AU - Pelko, Zvonimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -