@mastersthesis{efzg:11231, author = {{Mikac Škrinjarić, Ankica}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike}}, } @mastersthesis{efzg:10444, author = {{Jurić, Ivan}}, title = {{Značenje, uloga i perspektive prodajnih profesionalaca u farmaceutskoj industriji s osvrtom na nove prodajne okolnosti uzrokovane pandemijom Covid-19}}, } @mastersthesis{efzg:10442, author = {{Pismarović, Ana}}, title = {{Održivost kao dio marketinške strategije luksuznih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:10679, author = {{Madirazza, Dunja}}, title = {{Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10441, author = {{Šiško, Laura}}, title = {{Uloga i značenje emocionalne inteligencije u prodaji i pregovaranju na tržištu informatičkih usluga i poslovnih rješenja}}, } @mastersthesis{efzg:10280, author = {{Rajić, Dalibor}}, title = {{Istraživanje reakcija kupaca na aktivnosti unapređenja prodaje u sektoru maloprodaje}}, } @phdthesis{efzg:10279, author = {{Sačer, Sabina}}, title = {{Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka}}, } @mastersthesis{efzg:9502, author = {{Jandras, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PRIHVAĆENOSTI ONLINE PREGOVARANJA U ODNOSU NA PREGOVARANJE LICEM U LICE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efzg:9305, author = {{Milošević, Mathea}}, title = {{ISTRAŽIVANJE GLAVNIH ODREDNICA PONAŠANJA INDIVIDUALNIH DONATORA KAO POLAZIŠTE DEFINIRANJA PROGRAMA PRIKUPLJANJA DONACIJA U NEPROFITNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efzg:8461, author = {{Gojak, Blanka}}, title = {{Obilježja pregovaranja u doba COVID – 19 krize na primjeru poduzeća iz naftne industrije}}, } @mastersthesis{efzg:7945, author = {{Vujović, Uglješa}}, title = {{PRIMJENA A/B TESTIRANJA U MJERENJU UČINKOVITOSTI ONLINE PRODAJE}}, } @mastersthesis{efzg:7882, author = {{Kušec, Nikša}}, title = {{Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:7466, author = {{Bilić, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije}}, } @mastersthesis{efzg:6830, author = {{Car, Andrej}}, title = {{UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{efzg:6970, author = {{Gabrijelić, Lana}}, title = {{KOMPLEMENTARNOST KLASIČNIH I SUVREMENIH PRISTUPA PRODAJI U IT SEKTORU}}, } @mastersthesis{efzg:6827, author = {{Brkić, Marcela}}, title = {{Povezanost emocionalne inteligencije i etičnog ponašanja u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efzg:6083, author = {{Matak, Katarina}}, title = {{Upravljanje korisničkim iskustvom u financijskom sektoru}}, } @mastersthesis{efzg:5342, author = {{Savić, Nikolina}}, title = {{Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:5391, author = {{Tešanović, Iva}}, title = {{Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca}}, } @mastersthesis{efzg:5307, author = {{Sviben, Antonio}}, title = {{Stavovi i osobne sklonosti studenata prema profesionalnoj karijeri u području prodaje}}, } @mastersthesis{efzg:5322, author = {{Grubišić, Lucija}}, title = {{TEORIJSKO-EMPIRIJSKA ANALIZA KULTURNO UVJETOVANIH PREGOVARAČKIH RAZLIČITOSTI HRVATSKIH MENADŽERA U ODNOSU NA EUROPSKE VANJSKOTRGOVINSKE PARTNERE}}, } @mastersthesis{efzg:5323, author = {{Brekalo, Jelena}}, title = {{Uloga digitalnih analitičkih alata u unaprjeđenju poslovanja web trgovina}}, } @mastersthesis{efzg:5414, author = {{Hauselmaier, Marin}}, title = {{Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4640, author = {{Vukčević, Martina}}, title = {{Istraživanje razloga promjene banke u poslovanju s građanstvom}}, } @mastersthesis{efzg:3786, author = {{Butorac, Mia}}, title = {{Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:3812, author = {{Pušić, Patricia}}, title = {{KOMPARATIVNA ANALIZA KROSKULTURNIH DIMENZIJA MEĐUNARODNOG POSLOVNOG PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{efzg:3926, author = {{Aničić, Jelena}}, title = {{Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije}}, } @mastersthesis{efzg:4163, author = {{Pević, Nikola}}, title = {{Mobilne aplikacije u funkciji kanala za distribuciju prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4130, author = {{Jakovljević, Ana}}, title = {{Prodaja cjelovitih uređenja poslovnih prostora na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:4129, author = {{Ćurčić, Areta}}, title = {{Uloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4623, author = {{Vutmej, Petra}}, title = {{Kanali distribucije proizvoda za njegu kose}}, } @mastersthesis{efzg:3983, author = {{Petrović, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ULOGE I VAŽNOSTI PRODAJNIH EDUKACIJA U HRVATSKOJ LJEKARNIČKOJ PRAKSI}}, } @mastersthesis{efzg:4232, author = {{Marković, Dajana}}, title = {{Osobni razvoj prodavača kao element motivacije i zadržavanja u poduzeću}}, } @mastersthesis{efzg:2264, author = {{Galfi, Albert}}, title = {{Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{efzg:1286, author = {{Ćužić, Martina}}, title = {{Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:2135, author = {{Vejin, Ivan}}, title = {{Specifičnosti prodaje i pregovaranja u segmentu paketne dostave na hrvatskom poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:2158, author = {{Roca, Josip}}, title = {{Unapređenje procesa prodaje medicinskih dijagnostičkih uređaja na tržištu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:2169, author = {{Petković, Antonija}}, title = {{Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1885, author = {{Posavčević, Kristian}}, title = {{Mobilni marketing u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efzg:1884, author = {{Talian, Katarina}}, title = {{Etička potrošnja i njezina tržišna primjena}}, } @mastersthesis{efzg:2099, author = {{Peruško, Roberta}}, title = {{Odrednice društveno odgovornog poslovanja u malim i srednjim poduzećima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:271, author = {{Mirosavljević, Maja}}, title = {{ULOGA INTERNOG MARKETINGA U MOTIVIRANJU ZAPOSLENIKA}}, } @mastersthesis{efzg:1908, author = {{Ramušćak, Matija}}, title = {{Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa}}, } @mastersthesis{efzg:710, author = {{Tukač, Zvonimir}}, title = {{Marketing u sportu}}, } @mastersthesis{efzg:171, author = {{Lovrić, Marko}}, title = {{Optimizacija upravljanja asortimanom bezalkoholnih pića na maloprodajnom mjestu}}, }