@phdthesis{efzg:11995, author = {{Gaćeša, Dora}}, title = {{Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda}}, } @phdthesis{efzg:12006, author = {{Skala, David}}, title = {{Utjecaj intervencija na promjenu stavova i ponašanje djece od 6 i 9 godina pri izboru prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11921, author = {{Medek, Tom}}, title = {{Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost}}, } @mastersthesis{efzg:11616, author = {{Strižak, Dorian}}, title = {{Interna percepcija marke poslodavca u industriji zrakoplovnih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:11208, author = {{Jerger, Petra}}, title = {{Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efzg:11298, author = {{Bračun, Sara}}, title = {{Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:10987, author = {{Lehpaner, Laura}}, title = {{Analiza vjerodostojnosti društvenih mreža kao izvora komunikacije Vlade Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:11014, author = {{Redžepagić, Hannan}}, title = {{Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala}}, } @mastersthesis{efzg:10457, author = {{Lešić, Vana}}, title = {{Povezanost događanja i angažiranosti potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:10362, author = {{Miše, Margita}}, title = {{Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama}}, } @mastersthesis{efzg:10263, author = {{Stanić, Ivana}}, title = {{Povezanost osobina ličnosti i strategija suočavanja sa stresom}}, } @phdthesis{efzg:10298, author = {{Špoljarić, Anja}}, title = {{Doprinos interne komunikacije razvoju marke poslodavca}}, } @misc{efzg:11850, author = {{Špoljarić, Anja and Tkalac Verčič, Ana}}, title = {{Plan upravljanja istraživačkim podacima projekta (Učinak digitalizacije interne komunikacije na zadovoljstvo internom komunikacijom, angažiranost zaposlenika i, posljedično, percipirano zadovoljstvo životom)}}, } @mastersthesis{efzg:10071, author = {{Fulanović, Tena}}, title = {{Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9566, author = {{Samec, Sara}}, title = {{Impact of online advertising on purchasing decision of consumers of generation Z}}, } @mastersthesis{efzg:9523, author = {{Ljubičić, Zrinka}}, title = {{Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:9674, author = {{Gorički, Lucija}}, title = {{Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama}}, } @mastersthesis{efzg:9420, author = {{Višić, Antonela}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija}}, } @mastersthesis{efzg:8644, author = {{Konta, Ivana}}, title = {{Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8543, author = {{Mataušić, Lucija}}, title = {{Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:8496, author = {{Banek, Leo}}, title = {{Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost}}, } @mastersthesis{efzg:8431, author = {{Telišman, Amalija}}, title = {{Društveno-ekonomski čimbenici zadovoljstva i uspješnosti na radu u uvjetima rada od kuće za vrijeme zatvaranja uzrokovanog COVID-19 pandemijom}}, } @mastersthesis{efzg:7812, author = {{Folnegović, Marko}}, title = {{Komunikacija neprofitnih organizacija prema osobama s invaliditetom}}, } @mastersthesis{efzg:7899, author = {{Jurić, Dina}}, title = {{Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:7866, author = {{Roginić, Beatrice}}, title = {{Različitost utjecaja apela na humor na stav s obzirom na spol}}, } @mastersthesis{efzg:7822, author = {{Gluhaković, Vanessa}}, title = {{Social Media's Role in Public Relations in Croatia}}, } @mastersthesis{efzg:6754, author = {{Varićak, Tea}}, title = {{Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:6545, author = {{Perić, Maja}}, title = {{Zaposlenici kao ambasadori marke poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:6448, author = {{Komar, Filip}}, title = {{Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:6042, author = {{Herceg, Ivona}}, title = {{Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:6002, author = {{Parilac, Petar}}, title = {{Utjecaj sustava upravljanja idejama kroz internu komunikaciju na zadovoljstvo zaposlenika u poduzeću iz rent-a-car industrije}}, } @mastersthesis{efzg:6025, author = {{Pavičić, Ana}}, title = {{Analiza stavova roditelja o rodnim stereotipima u oglašavanju usmjerenom djeci}}, } @mastersthesis{efzg:6001, author = {{Šmuc, Matea}}, title = {{Promocija društvene odgovornosti poduzeća kroz strateška partnersta}}, } @mastersthesis{efzg:5454, author = {{Bojić, Luka}}, title = {{Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama}}, } @mastersthesis{efzg:5839, author = {{Tolić, Tea}}, title = {{Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z}}, } @mastersthesis{efzg:5152, author = {{Pastuović, Ana}}, title = {{Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima}}, } @mastersthesis{efzg:4394, author = {{Horvat, Patrik}}, title = {{Ispitivanje zadovoljstva internom komunikacijom unutar kreativnih marketinških agencija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4459, author = {{Slović, Marija Magdalena}}, title = {{Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:4239, author = {{Menjak, Marija}}, title = {{Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y}}, } @mastersthesis{efzg:2204, author = {{Tumpak, Ivana}}, title = {{Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača}}, } @mastersthesis{efzg:900, author = {{Vidić, Anika}}, title = {{Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima}}, } @mastersthesis{efzg:1864, author = {{Vugić, Bernarda}}, title = {{Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:1875, author = {{Zečević, Petra}}, title = {{Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja}}, } @mastersthesis{efzg:515, author = {{Avdagić, Lejla}}, title = {{Odnos crta osobnosti i sustava nagrađivanja}}, } @mastersthesis{efzg:1822, author = {{Juras, Maja}}, title = {{Stavovi generacije X i generacije Y prema kontroverznom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efzg:1917, author = {{Stanojević, Sabina}}, title = {{Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:1898, author = {{Čavka, Petra}}, title = {{Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{efzg:1035, author = {{Horvat, Karmela}}, title = {{ANALIZA KOMUNIKACIJSKIH AKTIVNOSTI VLADE REPUBLIKE HRVATSKE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efzg:1933, author = {{Ožbolt, Lana}}, title = {{Korištenje glazbe u emocionalnim apelima}}, } @mastersthesis{efzg:1784, author = {{Božinović, Ivana}}, title = {{Korištenje prikrivenog oglašavanja u filmu}}, } @mastersthesis{efzg:1445, author = {{Keranović, Erna}}, title = {{Krizno komuniciranje u planovima upravljanja poslovnog kontinuiteta}}, } @mastersthesis{efzg:2085, author = {{Gadanec, Jelena}}, title = {{Povezanost odnosa s javnošću i društvene odgovornsti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1978, author = {{Jularić, Mia}}, title = {{Uloga reputacije poslodavca u zadržavanju talenata}}, } @mastersthesis{efzg:1467, author = {{Čalić, Josipa}}, title = {{Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH}}, } @mastersthesis{efzg:1618, author = {{Kajkić, Marijana}}, title = {{Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture}}, } @mastersthesis{efzg:1720, author = {{Raguž, Zrinka}}, title = {{Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:984, author = {{Kršul, Lana}}, title = {{ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efzg:2060, author = {{Vrbanec, Emilija}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1281, author = {{Rašica, Iva}}, title = {{Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti}}, } @mastersthesis{efzg:1893, author = {{Novak, Simona}}, title = {{Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače}}, } @mastersthesis{efzg:1523, author = {{Pelko, Zvonimir}}, title = {{Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji}}, } @mastersthesis{efzg:2108, author = {{Karol Krog, Tamara}}, title = {{Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom}}, }