pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:11995,dissertation,"Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda","Gaćeša, Dora",,,,,,,, efzg:12006,dissertation,"Utjecaj intervencija na promjenu stavova i ponašanje djece od 6 i 9 godina pri izboru prehrambenih proizvoda","Skala, David",,,,,,,, efzg:11921,thesis,"Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost","Medek, Tom",,,,,,,, efzg:11616,thesis,"Interna percepcija marke poslodavca u industriji zrakoplovnih poduzeća","Strižak, Dorian",,,,,,,, efzg:11208,thesis,"Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba","Jerger, Petra",,,,,,,, efzg:11298,thesis,"Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća","Bračun, Sara",,,,,,,, efzg:10987,thesis,"Analiza vjerodostojnosti društvenih mreža kao izvora komunikacije Vlade Republike Hrvatske","Lehpaner, Laura",,,,,,,, efzg:11014,thesis,"Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala","Redžepagić, Hannan",,,,,,,, efzg:10457,thesis,"Povezanost događanja i angažiranosti potrošača","Lešić, Vana",,,,,,,, efzg:10362,thesis,"Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama","Miše, Margita",,,,,,,, efzg:10263,thesis,"Povezanost osobina ličnosti i strategija suočavanja sa stresom","Stanić, Ivana",,,,,,,, efzg:10298,dissertation,"Doprinos interne komunikacije razvoju marke poslodavca","Špoljarić, Anja",,,,,,,, efzg:11850,"other document type","Plan upravljanja istraživačkim podacima projekta (Učinak digitalizacije interne komunikacije na zadovoljstvo internom komunikacijom, angažiranost zaposlenika i, posljedično, percipirano zadovoljstvo životom)","Špoljarić, Anja; Tkalac Verčič, Ana",,,,,,,, efzg:10071,thesis,"Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj","Fulanović, Tena",,,,,,,, efzg:9566,thesis,"Impact of online advertising on purchasing decision of consumers of generation Z","Samec, Sara",,,,,,,, efzg:9523,thesis,"Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z","Ljubičić, Zrinka",,,,,,,, efzg:9674,thesis,"Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na ""video na zahtjev"" platformama","Gorički, Lucija",,,,,,,, efzg:9420,thesis,"Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija","Višić, Antonela",,,,,,,, efzg:8644,thesis,"Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda","Konta, Ivana",,,,,,,, efzg:8543,thesis,"Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača","Mataušić, Lucija",,,,,,,, efzg:8496,thesis,"Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost","Banek, Leo",,,,,,,, efzg:8431,thesis,"Društveno-ekonomski čimbenici zadovoljstva i uspješnosti na radu u uvjetima rada od kuće za vrijeme zatvaranja uzrokovanog COVID-19 pandemijom","Telišman, Amalija",,,,,,,, efzg:7812,thesis,"Komunikacija neprofitnih organizacija prema osobama s invaliditetom","Folnegović, Marko",,,,,,,, efzg:7899,thesis,"Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj","Jurić, Dina",,,,,,,, efzg:7866,thesis,"Različitost utjecaja apela na humor na stav s obzirom na spol","Roginić, Beatrice",,,,,,,, efzg:7822,thesis,"Social Media's Role in Public Relations in Croatia","Gluhaković, Vanessa",,,,,,,, efzg:6754,thesis,"Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda","Varićak, Tea",,,,,,,, efzg:6545,thesis,"Zaposlenici kao ambasadori marke poslodavca","Perić, Maja",,,,,,,, efzg:6448,thesis,"Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj","Komar, Filip",,,,,,,, efzg:6042,thesis,"Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača","Herceg, Ivona",,,,,,,, efzg:6002,thesis,"Utjecaj sustava upravljanja idejama kroz internu komunikaciju na zadovoljstvo zaposlenika u poduzeću iz rent-a-car industrije","Parilac, Petar",,,,,,,, efzg:6025,thesis,"Analiza stavova roditelja o rodnim stereotipima u oglašavanju usmjerenom djeci","Pavičić, Ana",,,,,,,, efzg:6001,thesis,"Promocija društvene odgovornosti poduzeća kroz strateška partnersta","Šmuc, Matea",,,,,,,, efzg:5454,thesis,"Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama","Bojić, Luka",,,,,,,, efzg:5839,thesis,"Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z","Tolić, Tea",,,,,,,, efzg:5152,thesis,"Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima","Pastuović, Ana",,,,,,,, efzg:4394,thesis,"Ispitivanje zadovoljstva internom komunikacijom unutar kreativnih marketinških agencija u Hrvatskoj","Horvat, Patrik",,,,,,,, efzg:4459,thesis,"Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji","Slović, Marija Magdalena",,,,,,,, efzg:4239,thesis,"Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y","Menjak, Marija",,,,,,,, efzg:2204,thesis,"Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača","Tumpak, Ivana",,,,,,,, efzg:900,thesis,"Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima","Vidić, Anika",,,,,,,, efzg:1864,thesis,"Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta","Vugić, Bernarda",,,,,,,, efzg:1875,thesis,"Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja","Zečević, Petra",,,,,,,, efzg:515,thesis,"Odnos crta osobnosti i sustava nagrađivanja","Avdagić, Lejla",,,,,,,, efzg:1822,thesis,"Stavovi generacije X i generacije Y prema kontroverznom oglašavanju","Juras, Maja",,,,,,,, efzg:1917,thesis,"Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y","Stanojević, Sabina",,,,,,,, efzg:1898,thesis,"Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji","Čavka, Petra",,,,,,,, efzg:1035,thesis,"ANALIZA KOMUNIKACIJSKIH AKTIVNOSTI VLADE REPUBLIKE HRVATSKE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Horvat, Karmela",,,,,,,, efzg:1933,thesis,"Korištenje glazbe u emocionalnim apelima","Ožbolt, Lana",,,,,,,, efzg:1784,thesis,"Korištenje prikrivenog oglašavanja u filmu","Božinović, Ivana",,,,,,,, efzg:1445,thesis,"Krizno komuniciranje u planovima upravljanja poslovnog kontinuiteta","Keranović, Erna",,,,,,,, efzg:2085,thesis,"Povezanost odnosa s javnošću i društvene odgovornsti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj","Gadanec, Jelena",,,,,,,, efzg:1978,thesis,"Uloga reputacije poslodavca u zadržavanju talenata","Jularić, Mia",,,,,,,, efzg:1467,thesis,"Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH","Čalić, Josipa",,,,,,,, efzg:1618,thesis,"Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture","Kajkić, Marijana",,,,,,,, efzg:1720,thesis,"Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca","Raguž, Zrinka",,,,,,,, efzg:984,thesis,"ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU","Kršul, Lana",,,,,,,, efzg:2060,thesis,"Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača","Vrbanec, Emilija",,,,,,,, efzg:1281,thesis,"Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti","Rašica, Iva",,,,,,,, efzg:1893,thesis,"Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače","Novak, Simona",,,,,,,, efzg:1523,thesis,"Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji","Pelko, Zvonimir",,,,,,,, efzg:2108,thesis,"Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom","Karol Krog, Tamara",,,,,,,,