TY - THES ID - efzg:12094 TI - Analiza utjecaja ambalaže i životnog stila na kupovinu prehrambenih proizvoda kod generacija Y i Z AU - Boljanović Rojka, Lara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:12105 TI - Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije AU - Janković, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:12127 TI - Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača AU - Slišković, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:12056 TI - Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z AU - Cikoja, Franka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11991 TI - Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda AU - Vučković, Stefanie Anna DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11974 TI - Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki AU - Domazet, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11953 TI - Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu AU - Žunec Veliki, Kristijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11948 TI - Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće AU - Cirimotić, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11940 TI - Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga AU - Marolin, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11923 TI - Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda AU - Kralj, Marta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11914 TI - Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata AU - Jančik, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11905 TI - Stavovi djece prema zdravoj hrani te njihova povezanost s izborom hrane i gledanjem televizije AU - Bajcer, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11711 TI - Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima AU - Odak, Mislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11895 TI - Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja AU - Romek, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11563 TI - Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera AU - Sabolek, Petar DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11708 TI - Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona AU - Ćorić, Jela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11661 TI - Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z AU - Jurović, Pavla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11698 TI - Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica AU - Resler, Matej DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11816 TI - Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode AU - Potrebica, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11704 TI - Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z AU - Sladović, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11505 TI - Primjena marketinga sadržaja u razvoju esport industrije AU - Mršić, Antun DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11571 TI - Primjena sadržaja kojeg stvaraju korisnici u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj AU - Bakalović, Nika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11643 TI - Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja AU - Sladoljev, Adrijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11518 TI - Zadovoljstvo pacijenata uslugama javnih i privatnih zdravstvenih ustanova AU - Živković, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11421 TI - Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu AU - Zemljić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11297 TI - Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu AU - Devunić, Mihael DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11277 TI - Analiza percepcije potrošača o brzoj hrani AU - Ružić, Ela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11192 TI - Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja AU - Marković, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11263 TI - Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama AU - Prpić, Tena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11313 TI - Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima AU - Škrnički, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11416 TI - Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta AU - Ludaš, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11838 TI - Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije AU - Merle, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11169 TI - Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća AU - Vareško, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11389 TI - Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta AU - Pervan, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11487 TI - Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa AU - Kerep, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11141 TI - Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda AU - Švenda, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11171 TI - Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama AU - Džalto, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11144 TI - Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona AU - Petrović, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11222 TI - Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga AU - Bogojević, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11081 TI - Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija AU - Čačković, Terezija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10848 TI - Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera AU - Russo, Beatrice Maria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10820 TI - Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje AU - Klaić, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10818 TI - Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje AU - Budanović, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10798 TI - Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj AU - Antunović, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10727 TI - Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku AU - Torinek, Mia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10720 TI - Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti AU - Kuzmić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10726 TI - Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača AU - Jugović, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10735 TI - Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta AU - Tadić, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10669 TI - Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji AU - Mudrinić, Željka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10667 TI - Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja AU - Lučić, Niko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10611 TI - Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima AU - Vladilo, Chiara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10419 TI - Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena AU - Baća, Nikolija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10229 TI - Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe AU - Bunčec, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10107 TI - Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila AU - Slapničar, Petar DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10080 TI - Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke AU - Budiša, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10079 TI - Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19 AU - Mađer, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9737 TI - Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju AU - Davidović Boljkovac, Iris DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9869 TI - Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y AU - Janjac, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9726 TI - Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane AU - Zadravec, Paula DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9725 TI - UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA AU - Vlašić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9716 TI - Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta AU - Duvnjak, Ružica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9523 TI - Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z AU - Ljubičić, Zrinka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9683 TI - LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI AU - Bazina, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9399 TI - STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU AU - Žinić, Anamaria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9226 TI - Istraživanje zadovoljstva kupaca dječjih igračaka AU - Davidović, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9403 TI - Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda AU - Škreblin Borovčak, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9709 TI - Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19 AU - Furmek, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9953 TI - Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z AU - Jurakić, Anja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9187 TI - Analiza stavova, preferencija i ponašanja djece kao potrošača prehrambenih proizvoda AU - Jurić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9125 TI - The impact of brand name characteristics on creating brand perception AU - Čukman, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9166 TI - ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA AU - Wagmann, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9145 TI - ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA AU - Petrušić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9180 TI - Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju AU - Žagar, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9189 TI - Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode AU - Bosiljevac, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9535 TI - Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda AU - Bokun, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8921 TI - Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka AU - Kaurić, Tin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8957 TI - Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda AU - Budimir, Antea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8795 TI - Uloge obilježja potrošača vezana uz cijenu i percipirane kvalitete proizvoda u sklonosti roditelja na plaćanje više cijene za bio prehrambene proizvode za djecu AU - Mamić, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8789 TI - Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece AU - Tomljenović, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8749 TI - PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV AU - Rambrot, Josip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8740 TI - Čimbenici donošenja odluke o mirovinskoj štednji mladih AU - Kujundžić, Mišael DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8695 TI - ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA AU - Gečević, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8543 TI - Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača AU - Mataušić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8514 TI - Istraživanje zadovoljstva mladih kupaca procesom online kupovine u domaćoj internetskoj trgovini AU - Krištić, Leona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8515 TI - UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z AU - Fržop, Nera DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8496 TI - Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost AU - Banek, Leo DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8408 TI - Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke AU - Lauš, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8393 TI - Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona AU - Roje, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7996 TI - Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona AU - Šlibar, Dorja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8010 TI - Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda AU - Matušek, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7768 TI - Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča AU - Lalić, Marin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7466 TI - Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije AU - Bilić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6672 TI - Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača AU - Hrgovčić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4793 TI - UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA AU - Antičić, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6775 TI - Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe AU - Bagić, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6292 TI - KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE AU - Mazić, Daria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6408 TI - Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda AU - Vlašić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6491 TI - Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece AU - Rugan, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6516 TI - Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije AU - Poropat, Nico DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6301 TI - Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju AU - Omrčen, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6195 TI - Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda AU - Marijan, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5915 TI - Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y AU - Bosnić, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6382 TI - PERCIPIRANE KORISTI I PERCIPIRANI RIZICI U KUPNJI MOBILNOG UREĐAJA PUTEM INTERNETA AU - Šiško, Berislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6083 TI - Upravljanje korisničkim iskustvom u financijskom sektoru AU - Matak, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5454 TI - Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama AU - Bojić, Luka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5176 TI - ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA AU - Zabrdja, Irena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5060 TI - Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y AU - Pekez, Krunoslav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4948 TI - PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA AU - Tandara, Hedviga DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4711 TI - Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke AU - Tomić, Ivana Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4667 TI - Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani AU - Bogeljić, Ida DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4641 TI - Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje AU - Šantić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4448 TI - Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji AU - Majcenović, Marijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4394 TI - Ispitivanje zadovoljstva internom komunikacijom unutar kreativnih marketinških agencija u Hrvatskoj AU - Horvat, Patrik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4459 TI - Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji AU - Slović, Marija Magdalena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4239 TI - Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y AU - Menjak, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4527 TI - Povezanost financijske pismenosti i financijskog obrazovanja s odgovornim potrošačkim ponašanjem AU - Gaćina, Luka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4372 TI - SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA AU - Koledić, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4273 TI - STAVOVI POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Y O OGLAŠAVAČKIM AKTIVNOSTIMA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA AU - Mošmondor, Ines DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4213 TI - Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova AU - Horvat, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4293 TI - Zadovoljstvo i lojalnost potrošača restoranima brze hrane AU - Furmek, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4486 TI - CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE AU - Vuković, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4554 TI - Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj AU - Ostojić, Paula DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4122 TI - Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu AU - Sraka, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4044 TI - Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona AU - Deucht, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4014 TI - Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda AU - Brnabić, Veronika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4287 TI - Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira AU - Ćerdić, Arijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3847 TI - ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA AU - Bašić, Lovro DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3826 TI - Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja AU - Balaban, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3969 TI - Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika AU - Bradić, Braslav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3926 TI - Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije AU - Aničić, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3219 TI - Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće AU - Sakoman, Dino DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3085 TI - Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda AU - Lovasić, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3860 TI - Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda AU - Malogorski, Mateja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3017 TI - Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu AU - Stanić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3028 TI - Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima AU - Parat, Marta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3062 TI - Vrste percipiranog rizika kod korištenja usluga mobilnog plaćanja AU - Vakufac, Jasmin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3037 TI - Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj AU - Bešlić, Stjepan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2640 TI - Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila AU - Štahan, Matija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2623 TI - SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL AU - Hranj, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2573 TI - Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača AU - Valjak, Mateja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4232 TI - Osobni razvoj prodavača kao element motivacije i zadržavanja u poduzeću AU - Marković, Dajana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4701 TI - PERCEPCIJA POTROŠAČA O EKOLOŠKOJ ODGOVORNOSTI I NJIHOVOM EKOLOŠKI ODGOVORNOM PONAŠANJU AU - Pavlija, Ana Maria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2521 TI - Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona AU - Hrvoj, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2388 TI - Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama AU - Bašić, Robert DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2458 TI - Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj AU - Krešo, Damir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2479 TI - Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju AU - Strinavić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2311 TI - Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda AU - Gašpar, Andreja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2306 TI - Istraživanje motiva održavanja fizičke aktivnosti na primjeru ustrajne motivacije polaznika joga centra AU - Malić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2191 TI - Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y AU - Mijatović, Anđelka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2380 TI - Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda AU - Ćurić, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1314 TI - Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije AU - Kovačević, Anđela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1317 TI - ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA AU - Šimunović, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1753 TI - Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane AU - Bogunović, Ana Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1864 TI - Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta AU - Vugić, Bernarda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1791 TI - Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda AU - Streny, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1752 TI - Strategija distribucije luksuzne modne marke AU - Virovac, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1875 TI - Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja AU - Zečević, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1835 TI - Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki AU - Krstić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1917 TI - Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y AU - Stanojević, Sabina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1834 TI - Stil života turista s obzirom na način provođenja odmora AU - Crnčan, Božidarka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2169 TI - Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača AU - Petković, Antonija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:824 TI - CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU AU - Jurinić, Lidija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1782 TI - Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje AU - Lažec, Diana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1766 TI - Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće AU - Volarić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2091 TI - Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka AU - Josipović, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1684 TI - Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida AU - Švenda, Željka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1351 TI - Osobnost bankarske marke AU - Mihotić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1441 TI - Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona AU - Devčić, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2083 TI - Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće AU - Knežević, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1247 TI - Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića AU - Tarade, Mirela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1517 TI - Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom AU - Živković, Fran DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1943 TI - Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila AU - Slukan, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2078 TI - Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem AU - Dražić, Mirela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1999 TI - Luksuzna marka destinacije AU - Dobra, Andreja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1289 TI - Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme AU - Maras, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1928 TI - Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada AU - Dolić, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1845 TI - Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda AU - Arežina, Daria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1691 TI - Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda AU - Marinić, Milena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1562 TI - Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača AU - Orct, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2086 TI - Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača AU - Dropulić, Branka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1403 TI - Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju AU - Vučić, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2228 TI - Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača AU - Šulc, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:932 TI - CJENOVNA OSJETLJIVOST STUDENTSKE POPULACIJE U ODABRANIM KATEGORIJAMA PROIZVODA AU - Slišković, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1307 TI - Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici AU - Pandžić, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1373 TI - Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda AU - Ivančić, Matija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1406 TI - Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave AU - Vulinec, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:384 TI - SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE AU - Orešić, Veronika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:927 TI - RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE AU - Iličić, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1505 TI - Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji AU - Starić, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2125 TI - Etnocentrizam potrošača u istočnoj Hrvatskoj AU - Pandurić, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -