TY - THES ID - efzg:11986 TI - Stavovi o vizualnom sadržaju turističkih destinacija na Instagramu AU - Legin, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11974 TI - Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki AU - Domazet, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11711 TI - Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima AU - Odak, Mislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11616 TI - Interna percepcija marke poslodavca u industriji zrakoplovnih poduzeća AU - Strižak, Dorian DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11728 TI - Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu AU - Prekratić, Stela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11763 TI - Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj AU - Dujmović, Eugen DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11698 TI - Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica AU - Resler, Matej DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11816 TI - Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode AU - Potrebica, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11505 TI - Primjena marketinga sadržaja u razvoju esport industrije AU - Mršić, Antun DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11571 TI - Primjena sadržaja kojeg stvaraju korisnici u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj AU - Bakalović, Nika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11643 TI - Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja AU - Sladoljev, Adrijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11366 TI - Stavovi o razvoju turizma u turističkoj destinaciji Kalnik s obzirom na generacijsku pripadnost AU - Pugar, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11192 TI - Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja AU - Marković, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11263 TI - Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama AU - Prpić, Tena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11528 TI - Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu AU - Cvijanović, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11724 TI - Perspektiva krajnjih potrošača o aktivnostima e-mail marketinga te percipiranim promjenama uslijed pandemije Covid-19 AU - Ljuban, Leonarda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11360 TI - Specifičnosti ponude vrijednosti utjecajnih osoba AU - Dujić, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11313 TI - Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima AU - Škrnički, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11435 TI - Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu AU - Vnučec, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11416 TI - Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta AU - Ludaš, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11172 TI - Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju AU - Lisac, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11838 TI - Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije AU - Merle, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11389 TI - Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta AU - Pervan, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11139 TI - Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima AU - Vori, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11133 TI - Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta AU - Glasnović, Antun DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11580 TI - Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda AU - Matić, Ružica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11135 TI - Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama AU - Glasnović, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11180 TI - Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima AU - Matić, Tomislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11757 TI - Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima AU - Žalac Javor, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11153 TI - Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju AU - Karabatić, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11222 TI - Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga AU - Bogojević, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11150 TI - Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije AU - Babić, Tena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11111 TI - Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija AU - Drveni, Marinela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10740 TI - Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta AU - Posavac, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10727 TI - Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku AU - Torinek, Mia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10720 TI - Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti AU - Kuzmić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10734 TI - Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima AU - Drešar, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10710 TI - Uloga motiva kupnje i privlačnosti platforme kod zadovoljstva korisnika prilikom online kupovine hrane AU - Sučić, Hrvoje DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10670 TI - Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki AU - Ravlić, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10690 TI - Istraživanje zadovoljstva kupaca personaliziranih proizvoda AU - Pašić, Ema DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10676 TI - Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu AU - Vlahović Mlakar, Tea Silvia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10322 TI - Istraživanje razloga nekorištenja plaćenih verzija usluga temeljenih na internet tehnologiji među generacijom Z u Hrvatskoj AU - Landeka, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10242 TI - Zabrinutost za privatnost pri korištenju usluge mobilnog bankarstva AU - Oštir, Zrinka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9737 TI - Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju AU - Davidović Boljkovac, Iris DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9700 TI - Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj AU - Kuzmić, Taja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9732 TI - Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima AU - Pavleković, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9762 TI - ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU AU - Luketić, Brigita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9718 TI - OČEKIVANJA I CILJEVI DIGITALNOG MARKETINGA U SPONZORIRANJU HRVATSKIH SPORTSKIH SUBJEKATA AU - Rešetar, Tin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9761 TI - Percepcija posjetitelja o čimbenicima kvalitete usluge na glazbenim festivalima u Republici Hrvatskoj AU - Filipović, Ivan Kazimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9729 TI - Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama AU - Marković, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9382 TI - Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije AU - Kramarić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9515 TI - Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda AU - Stupar, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9399 TI - STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU AU - Žinić, Anamaria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9403 TI - Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda AU - Škreblin Borovčak, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9246 TI - ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA AU - Majurec, Manuel DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9774 TI - KRIZNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI AU - Munđar, Stela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9166 TI - ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA AU - Wagmann, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8644 TI - Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda AU - Konta, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8594 TI - Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka AU - Fuček, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8393 TI - Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona AU - Roje, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7989 TI - ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA AU - Lovrić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7911 TI - ČIMBENICI MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA KOJI POTIČU PRATITELJE NA FIZIČKU AKTIVNOST AU - Šipić, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8020 TI - Ispitivanje zadovoljstva korisnika online platformi za dostavljanje hrane na području grada Zagreba AU - Nikić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8049 TI - Uloga percepcije regulatornog okvira i zabrinutosti za privatnost kod mladih potrošača prilikom kupovine u digitalnom okruženju AU - Blažeković, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7794 TI - Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga AU - Horvat, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7715 TI - Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji AU - Banović, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7634 TI - Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista AU - Kaurin, Stella DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7384 TI - PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA AU - Baltić, Dominik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7304 TI - Promocijske aktivnosti glazbenika s ciljem stvaranja interesa i uzbuđenja prije lansiranja novog proizvoda AU - Mezak, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6672 TI - Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača AU - Hrgovčić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6663 TI - Uloga korisničkih recenzija u percepciji sigurnosti kupnje u digitalnom okruženju AU - Stefanov, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6585 TI - ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA AU - Kantolić, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6405 TI - Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom AU - Ros, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6287 TI - ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR AU - Štefanec, Tamara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6335 TI - Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju AU - Kolak, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6042 TI - Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača AU - Herceg, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5986 TI - ULOGA MOTIVA U SUDJELOVANJU NA HUMANITARNOM SPORTSKOM DOGAĐAJU NEPROFITNE ORGANIZACIJE AU - Radman, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5952 TI - Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu AU - Guštin, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5188 TI - ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA AU - Vale, Sanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3067 TI - Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka AU - Babić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3017 TI - Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu AU - Stanić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3028 TI - Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima AU - Parat, Marta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3062 TI - Vrste percipiranog rizika kod korištenja usluga mobilnog plaćanja AU - Vakufac, Jasmin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3037 TI - Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj AU - Bešlić, Stjepan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3022 TI - Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva AU - Šulc, Peter DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2753 TI - Uloga metodologije razvoja kreativnosti i inovativnosti (eng. design thinking) u prirodnom oglašavanju AU - Rončević, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4558 TI - Marketing usluga riječkih muzeja AU - Cvetinović, Emanuela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1635 TI - Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama AU - Marjanović, Tamara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:896 TI - Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga AU - Jagodić, Anja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1632 TI - Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu AU - Skejo, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:683 TI - UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA AU - Slavnić, Bojan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1296 TI - Upravljanje markom destinacije AU - Todorić, Zvonimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1954 TI - Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji AU - Orešković, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1914 TI - Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom AU - Vašarević, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1791 TI - Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda AU - Streny, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2002 TI - Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju AU - Vugec, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1885 TI - Mobilni marketing u bankarskom sektoru AU - Posavčević, Kristian DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2148 TI - Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana AU - Beg, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1852 TI - Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke AU - Pernarić, Dominik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1484 TI - Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke AU - Slamar, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1608 TI - Analiza aktivnosti djece prilikom kupovine AU - Pejić, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:973 TI - KORIŠTENJE COOKIE TEHNOLOGIJE U INTERNETSKOM OGLAŠAVANJU AU - Janđel, Ivan Krešimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2184 TI - Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d. AU - Parmać, Zoran DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1723 TI - Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda AU - Žalac, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:311 TI - UPRAVLJANJE RAZVOJEM PROIZVODA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI AU - Hrvatin, David DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1556 TI - Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka AU - Karalić, Ljubica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1586 TI - Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom AU - Bedek, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1403 TI - Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju AU - Vučić, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1507 TI - Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga AU - Novak, Sanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2228 TI - Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača AU - Šulc, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1514 TI - Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža AU - Ugljarević, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1259 TI - Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama AU - Šturman, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1867 TI - Razvijenost društvene elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj AU - Markić, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2019 TI - Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta AU - Krdžalić, Ines DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1307 TI - Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici AU - Pandžić, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -