pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:12201,thesis,"Istraživanje spremnosti digitalnih oglašivača u Republici Hrvatskoj na ukidanje kolačića treće strane","Domaćinović, Dora",,,,,,,, efzg:12207,thesis,"Zadovoljstvo potrošačkim iskustvom prilikom online kupovine","Tojagić, Anja",,,,,,,, efzg:12196,thesis,"Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama","Habek, Bruna",,,,,,,, efzg:12183,thesis,"Uloga društvenih mreža kao instrumenta političke komunikacije kod starijih adolescenata u Republici Hrvatskoj","Maričević, Ena",,,,,,,, efzg:12117,thesis,"Istraživanje odnosa percipirane vrijednosti, percipirane kvalitete i zadovoljstva korisnika fitness centara u Republici Hrvatskoj","Grković, Nina",,,,,,,, efzg:12055,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca internet trgovinom","Matošević, Lucija",,,,,,,, efzg:12056,thesis,"Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z","Cikoja, Franka",,,,,,,, efzg:12059,thesis,"Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca","Vukelić, Luka",,,,,,,, efzg:12029,thesis,"Brendiranje centara za podršku i karijerno savjetovanje kao poveznice između studenata i poslodavaca","Dodić Tomljanović, Dorjana",,,,,,,, efzg:11948,thesis,"Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće","Cirimotić, Ivona",,,,,,,, efzg:11940,thesis,"Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga","Marolin, Tea",,,,,,,, efzg:11914,thesis,"Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata","Jančik, Karla",,,,,,,, efzg:11905,thesis,"Stavovi djece prema zdravoj hrani te njihova povezanost s izborom hrane i gledanjem televizije","Bajcer, Lucija",,,,,,,, efzg:11895,thesis,"Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja","Romek, Lorena",,,,,,,, efzg:11563,thesis,"Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera","Sabolek, Petar",,,,,,,, efzg:11708,thesis,"Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona","Ćorić, Jela",,,,,,,, efzg:11661,thesis,"Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z","Jurović, Pavla",,,,,,,, efzg:11568,thesis,"Izazovi upravljanja sportskom markom nogometnih klubova","Bitunjac, Josip",,,,,,,, efzg:11816,thesis,"Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode","Potrebica, Ivan",,,,,,,, efzg:11704,thesis,"Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z","Sladović, Maja",,,,,,,, efzg:11505,thesis,"Primjena marketinga sadržaja u razvoju esport industrije","Mršić, Antun",,,,,,,, efzg:11571,thesis,"Primjena sadržaja kojeg stvaraju korisnici u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj","Bakalović, Nika",,,,,,,, efzg:11643,thesis,"Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja","Sladoljev, Adrijana",,,,,,,, efzg:11647,thesis,"Usporedba zadovoljstva korištenja digitalnih novčanika u Španjolskoj i Hrvatskoj","Vrhovski, Patricija",,,,,,,, efzg:11818,thesis,"Zadovoljstvo korisnica kvalitetom usluge u fitness centrima","Obradović, Klara",,,,,,,, efzg:11817,thesis,"Zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge u željezničkom putničkom prijevozu","Pavlović, Maja",,,,,,,, efzg:11518,thesis,"Zadovoljstvo pacijenata uslugama javnih i privatnih zdravstvenih ustanova","Živković, Klara",,,,,,,, efzg:11641,thesis,"Digitalizacija nefinancijskih izvještaja u funkciji sprječavanja ekomanipulacije","Milković, Anja",,,,,,,, efzg:11311,thesis,"Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu","Dugonjić, Edita",,,,,,,, efzg:11290,thesis,"Inovativnost, optimizam i stav sportskih pratitelja o proširenoj stvarnosti","Kranjčec, Valentino",,,,,,,, efzg:11639,thesis,"Istraživanje zadovoljstva korisnika u hotelskoj industriji","Kolak, Mara",,,,,,,, efzg:11446,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca nakita","Srdar, Denis",,,,,,,, efzg:11275,thesis,"Istraživanje zadovoljstva programima vjernosti u Hrvatskoj","Kumiša, Maja",,,,,,,, efzg:11345,thesis,"Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda","Buzjak, Dijana",,,,,,,, efzg:11277,thesis,"Analiza percepcije potrošača o brzoj hrani","Ružić, Ela",,,,,,,, efzg:11228,thesis,"Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske","Pilko, Dolores",,,,,,,, efzg:11281,thesis,"Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj","Režić, Goran",,,,,,,, efzg:11141,thesis,"Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda","Švenda, Anamarija",,,,,,,, efzg:11171,thesis,"Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama","Džalto, Sara",,,,,,,, efzg:11231,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike","Mikac Škrinjarić, Ankica",,,,,,,, efzg:11057,thesis,"Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji","Bošnjak, Valentina",,,,,,,, efzg:11072,thesis,"Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca","Perković, Valentina",,,,,,,, efzg:10863,thesis,"Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika","Padovan Đurov, Branka",,,,,,,, efzg:10733,thesis,"Motivi upisa i zadovoljstvo polaznika MBA studija","Žugčić, Monika",,,,,,,, efzg:10671,thesis,"Upravljanje odnosima s klijentima u željezničkom teretnom prijevozu","Crnoja, Blaž",,,,,,,, efzg:10690,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca personaliziranih proizvoda","Pašić, Ema",,,,,,,, efzg:10723,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca u online trgovini odjeće","Toromanović, Nina",,,,,,,, efzg:10562,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca brze hrane na području grada Zagreba","Marenković, Franka",,,,,,,, efzg:10599,thesis,"Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti na maloprodajnom tržištu u Republici Hrvatskoj","Mikulčić, Vanessa",,,,,,,, efzg:10563,thesis,"Čimbenici lojalnosti kupaca u industriji restorana","Forko, Lana",,,,,,,, efzg:10441,thesis,"Uloga i značenje emocionalne inteligencije u prodaji i pregovaranju na tržištu informatičkih usluga i poslovnih rješenja","Šiško, Laura",,,,,,,, efzg:10590,thesis,"Važnost strateške nabave u naftnoj industriji","Kos, Antonija",,,,,,,, efzg:10545,thesis,"The impact of customer relationship management (CRM) activities on brand image and purchase intentions","Vranešević, Tija",,,,,,,, efzg:10379,thesis,"Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj","Lukanović, Ivana",,,,,,,, efzg:10323,dissertation,"Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z","Pušić, Ana",,,,,,,, efzg:10280,thesis,"Istraživanje reakcija kupaca na aktivnosti unapređenja prodaje u sektoru maloprodaje","Rajić, Dalibor",,,,,,,, efzg:10270,thesis,"Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki","Gradinščak, Sebastijan",,,,,,,, efzg:10322,thesis,"Istraživanje razloga nekorištenja plaćenih verzija usluga temeljenih na internet tehnologiji među generacijom Z u Hrvatskoj","Landeka, Ivan",,,,,,,, efzg:10279,dissertation,"Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka","Sačer, Sabina",,,,,,,, efzg:10203,thesis,"Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti","Knez, Dora",,,,,,,, efzg:10175,thesis,"Importance of Customer relationship management in Taxi industry","Stanić, Josip",,,,,,,, efzg:10118,thesis,"Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća","Ćužić, Tea",,,,,,,, efzg:10093,thesis,"Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima","Lišanin, Luka",,,,,,,, efzg:10071,thesis,"Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj","Fulanović, Tena",,,,,,,, efzg:9964,thesis,"Primjena marketinških aktivnosti u prevoditeljskoj djelatnosti","Treger, Ana",,,,,,,, efzg:9648,thesis,"Doprinos digitalnog doba u poslovanju malih i srednjih poduzeća","Ravlija, Lea",,,,,,,, efzg:9608,thesis,"ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA","Kontin, Ivana",,,,,,,, efzg:9641,thesis,"ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA","Alviž, Iva",,,,,,,, efzg:9637,thesis,"Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća","Bakić, Jelena",,,,,,,, efzg:9718,thesis,"OČEKIVANJA I CILJEVI DIGITALNOG MARKETINGA U SPONZORIRANJU HRVATSKIH SPORTSKIH SUBJEKATA","Rešetar, Tin",,,,,,,, efzg:9543,thesis,"The impact of personalized user experience on customer satisfaction and loyalty in eCommerce","Božić-Kudrić, Nikolina",,,,,,,, efzg:9498,thesis,"ISTRAŽIVANJE PRIMJENE UPRAVLJANJA ODNOSIMA S KLIJENTIMA (CRM-a) KOD NISKOBUDŽETNIH ZRAKOPLOVNIH PODUZEĆA","Čapelj, Luka",,,,,,,, efzg:9452,thesis,"Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće","Buzatović, Borna",,,,,,,, efzg:9464,thesis,"ULOGA MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA IZ SVIJETA SPORTA U KUPOVNOM PONAŠANJU GENERACIJE Z","Prpić, Laura",,,,,,,, efzg:9382,thesis,"Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije","Kramarić, Valentina",,,,,,,, efzg:9830,thesis,"Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu","Vrdoljak, Matea",,,,,,,, efzg:9347,thesis,"Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj","Halužan, Nikolina",,,,,,,, efzg:9502,thesis,"ISTRAŽIVANJE PRIHVAĆENOSTI ONLINE PREGOVARANJA U ODNOSU NA PREGOVARANJE LICEM U LICE U PODUZETNIŠTVU","Jandras, Ivana",,,,,,,, efzg:9683,thesis,"LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI","Bazina, Nikolina",,,,,,,, efzg:9197,thesis,"ISPITIVANJE SPOSOBNOSTI RAZLIKOVANJA ORGANSKIH I SPONZORIRANIH REZULTATA PRETRAŽIVANJA KORISNIKA INTERNETSKIH PRETRAŽIVAČA","Zeljak, Maja",,,,,,,, efzg:9252,thesis,"Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj","Grabovac, Lucija",,,,,,,, efzg:9226,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca dječjih igračaka","Davidović, Marija",,,,,,,, efzg:9297,thesis,"Istraživanje zadovoljstva poslovnih gostiju hotelskim uslugama","Vranić, Shelly",,,,,,,, efzg:9580,thesis,"The Role of Customer Relationship Management Activities on Customer Satisfaction","Lukačević, Janko",,,,,,,, efzg:9187,thesis,"Analiza stavova, preferencija i ponašanja djece kao potrošača prehrambenih proizvoda","Jurić, Marija",,,,,,,, efzg:9143,thesis,"Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram","Macan, Ana",,,,,,,, efzg:9166,thesis,"ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA","Wagmann, Lucija",,,,,,,, efzg:9351,thesis,"Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije","Vincek, Andrea",,,,,,,, efzg:9132,thesis,"Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu","Krce-Ivančić, Ana",,,,,,,, efzg:9089,thesis,"Zadovoljstvo korisnika usluga telekomunikacijskih operatora","Rojnica, Luka",,,,,,,, efzg:8748,thesis,"Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj","Jelušić, Patricia",,,,,,,, efzg:8764,thesis,"Kibernetička sigurnost u poslovanju poduzeća","Kršić, Matea",,,,,,,, efzg:8759,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU","Škorić, Marko",,,,,,,, efzg:8761,thesis,"Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke","Miljan, Klara",,,,,,,, efzg:8629,thesis,"ISTRAŽIVANJE MOTIVA GLEDANJA ESPORTS DOGAĐAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Peti, Irena",,,,,,,, efzg:8595,thesis,"Istraživanje zadovoljstva dobavljača u funkciji jačanja partnerskih odnosa","Lipovac Tolić, Antonija",,,,,,,, efzg:8514,thesis,"Istraživanje zadovoljstva mladih kupaca procesom online kupovine u domaćoj internetskoj trgovini","Krištić, Leona",,,,,,,, efzg:8512,thesis,"Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije","Antolović, Antonio",,,,,,,, efzg:8205,thesis,"Unapređenje poduzetničke aktivnosti u vinskom turizmu istraživanjem ključnih razloga dolazaka korisnika","Ćorić, Katarina",,,,,,,, efzg:8052,thesis,"Using celebrity athlete endorsements : the effects on consumer attitude towards the brand","Kalajžić, Josip",,,,,,,, efzg:8020,thesis,"Ispitivanje zadovoljstva korisnika online platformi za dostavljanje hrane na području grada Zagreba","Nikić, Ivana",,,,,,,, efzg:8018,thesis,"Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača","Balgač, Ema",,,,,,,, efzg:7886,thesis,"Lojalnost potrošača u sportskom marketingu","Dujmović, Romana",,,,,,,, efzg:7945,thesis,"PRIMJENA A/B TESTIRANJA U MJERENJU UČINKOVITOSTI ONLINE PRODAJE","Vujović, Uglješa",,,,,,,, efzg:8051,thesis,"Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj","Bikić, Zrinka",,,,,,,, efzg:8000,thesis,"Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina","Nedić, Ivana",,,,,,,, efzg:7821,thesis,"Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom","Arcella, Laura",,,,,,,, efzg:8187,thesis,"Zadovoljstvo i lojalnost kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj","Lojen, Sofija",,,,,,,, efzg:7775,thesis,"Analiza odrednica sportske potrošnje segmenta generacije Z","Cota, Davor",,,,,,,, efzg:7688,thesis,"Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda","Kožul, Anamari",,,,,,,, efzg:7680,thesis,"STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Piličić, Ilijana",,,,,,,, efzg:7682,thesis,"Uloga roditelja u socijalizaciji djece kao potrošača na primjeru prehrambenih proizvoda","Matić, Lovro",,,,,,,, efzg:7625,thesis,"Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda na tržište društvenih i didaktičkih igara","Lekić, Božica",,,,,,,, efzg:8035,thesis,"Digital banking reinvention: The impact of CRM on customer satisfaction in relation to digital banking services in Croatia","Babić, Hana",,,,,,,, efzg:7402,thesis,"Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona","Škontra, David Ante",,,,,,,, efzg:7392,thesis,"Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj","Lozić, Nina",,,,,,,, efzg:7355,thesis,"Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode","Rubinić, Ivana",,,,,,,, efzg:7186,thesis,"Primjena marketinga utjecajnih osoba u sportskom marketingu","Kumanović, Ivana",,,,,,,, efzg:7180,thesis,"Zadovoljstvo, povjerenje i lojalnost Generacije Y prema bankama i bankarskim uslugama u Hrvatskoj","Radman, Valentina",,,,,,,, efzg:7104,thesis,"ISTRAŽIVANJE SPREMNOSTI SREDNJOŠKOLACA NA UKLJUČIVANJE U PODUZETNIŠTVO","Domović, Ivona",,,,,,,, efzg:7244,thesis,"Istraživanje zadovoljstva klijenata na primjeru računovodstvenog servisa","Ivezić, Suzana",,,,,,,, efzg:7125,thesis,"Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu","Pećnjak, Marta",,,,,,,, efzg:7116,thesis,"Istraživanje zadovoljstva sudionika sportskog događaja turističkom destinacijom","Prebeg, Lucija",,,,,,,, efzg:6830,thesis,"UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI","Car, Andrej",,,,,,,, efzg:6794,thesis,"MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ","Banko, Mihael",,,,,,,, efzg:6747,thesis,"ISTRAŽIVANJE UTJECAJA SPONZORSTVA NA REPUTACIJU I IMIDŽ SPONZORA I SPORTSKIH KLUBOVA","Vranešević, Pavao",,,,,,,, efzg:6230,thesis,"Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama","Jurić, Vedrana",,,,,,,, efzg:5755,thesis,"VAŽNOST ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA U UNAPREĐENJU PODUZETNIČKE USPJEŠNOSTI U MLJEKARSKOJ INDUSTRIJI","Husinec, Anamaria",,,,,,,, efzg:5099,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca internet trgovinom u malom i srednjem poduzetništvu","Dimitriev, Anja",,,,,,,, efzg:4949,thesis,"Implikacije umjetne inteligencije u marketingu","Banjac, Ilijana",,,,,,,, efzg:4817,thesis,"Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke","Jajetić, Daniel",,,,,,,, efzg:4774,thesis,"Implementacija zajedničkog uslužnog centra kao efikasnog poslovnog modela u ICT industriji","Žilić, Tomislav",,,,,,,, efzg:4640,thesis,"Istraživanje razloga promjene banke u poslovanju s građanstvom","Vukčević, Martina",,,,,,,, efzg:4554,thesis,"Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj","Ostojić, Paula",,,,,,,, efzg:4122,thesis,"Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu","Sraka, Helena",,,,,,,, efzg:4237,thesis,"Lojalnost potrošača specijaliziranih prodavaonica zdrave hrane","Vuletić, Ljubica",,,,,,,, efzg:4014,thesis,"Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda","Brnabić, Veronika",,,,,,,, efzg:4287,thesis,"Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira","Ćerdić, Arijana",,,,,,,, efzg:4247,thesis,"Uloga utjecajnih osoba u upravljanju odnosima s klijentima","Juričić, Matea",,,,,,,, efzg:4038,thesis,"Franšiza u funkciji stjecanja konkurentske prednosti","Vori, Mario",,,,,,,, efzg:3795,thesis,"Istraživanje zadovoljstva korisnika Drvno-tehnološkom konferencijom","Marić, Anamarija",,,,,,,, efzg:3804,thesis,"Istraživanje zadovoljstva sudionika sportskog događaja u funkciji razvoja specifičnih oblika poduzetništva","Rupčić, Maja",,,,,,,, efzg:3818,thesis,"Poduzetnička orijentacija ravnatelja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj","Suša, Katarina",,,,,,,, efzg:3786,thesis,"Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka","Butorac, Mia",,,,,,,, efzg:3812,thesis,"KOMPARATIVNA ANALIZA KROSKULTURNIH DIMENZIJA MEĐUNARODNOG POSLOVNOG PREGOVARANJA","Pušić, Patricia",,,,,,,, efzg:4163,thesis,"Mobilne aplikacije u funkciji kanala za distribuciju prehrambenih proizvoda","Pević, Nikola",,,,,,,, efzg:4130,thesis,"Prodaja cjelovitih uređenja poslovnih prostora na poslovnom tržištu","Jakovljević, Ana",,,,,,,, efzg:3967,thesis,"Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda","Pintar, Valentina",,,,,,,, efzg:4129,thesis,"Uloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj","Ćurčić, Areta",,,,,,,, efzg:3240,thesis,"ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI KORISNIKA LANACA RESTORANA BRZE HRANE","Barunović, Mario",,,,,,,, efzg:3233,thesis,"Istraživanje razine primjene upravljanja odnosima s klijentima u telekomunikacijskoj industriji","Beštak, Katarina",,,,,,,, efzg:3219,thesis,"Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće","Sakoman, Dino",,,,,,,, efzg:3551,thesis,"Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj","Gustec, Silvija",,,,,,,, efzg:2620,thesis,"Izazovi u organizaciji sportskog događaja","Mandić, Lucijana",,,,,,,, efzg:2640,thesis,"Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila","Štahan, Matija",,,,,,,, efzg:2623,thesis,"SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL","Hranj, Ivana",,,,,,,, efzg:2566,thesis,"Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi","Ivančić, Iva",,,,,,,, efzg:3983,thesis,"ISTRAŽIVANJE ULOGE I VAŽNOSTI PRODAJNIH EDUKACIJA U HRVATSKOJ LJEKARNIČKOJ PRAKSI","Petrović, Ivana",,,,,,,, efzg:3708,thesis,"Istraživanje učinka pojedinih čimbenika na zadovoljstvo i lojalnost u telekomunikacijskoj industriji","Marić, Ana",,,,,,,, efzg:2521,thesis,"Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona","Hrvoj, Lorena",,,,,,,, efzg:2268,thesis,"ISTRAŽIVANJE UTJECAJA INOVATIVNOSTI USLUGA AVIOPRIJEVOZNIKA NA LOJALNOST PUTNIKA PRVE KLASE","Dujić, Lina",,,,,,,, efzg:2252,thesis,"SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA","Sopina, Nikolina",,,,,,,, efzg:2505,thesis,"Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora","Bulić, Katarina",,,,,,,, efzg:2397,thesis,"PROIZVODNE INOVACIJE U SEGMENTU ROBE ŠIROKE POTROŠNJE","Pejić, Matea",,,,,,,, efzg:2264,thesis,"Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu","Galfi, Albert",,,,,,,, efzg:2504,thesis,"Uspješnost programa lojalnosti u barovima","Jovanović, Bojan",,,,,,,, efzg:2306,thesis,"Istraživanje motiva održavanja fizičke aktivnosti na primjeru ustrajne motivacije polaznika joga centra","Malić, Martina",,,,,,,, efzg:1314,thesis,"Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije","Kovačević, Anđela",,,,,,,, efzg:1752,thesis,"Strategija distribucije luksuzne modne marke","Virovac, Katarina",,,,,,,, efzg:1875,thesis,"Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja","Zečević, Petra",,,,,,,, efzg:1286,thesis,"Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača","Ćužić, Martina",,,,,,,, efzg:2158,thesis,"Unapređenje procesa prodaje medicinskih dijagnostičkih uređaja na tržištu Republike Hrvatske","Roca, Josip",,,,,,,, efzg:321,dissertation,"Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi","Blažević, Zrinka",,,,,,,, efzg:796,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE","Budimir, Dalia",,,,,,,, efzg:1465,thesis,"Metode unapređenja kvalitete usluge","Vuković, Lea",,,,,,,, efzg:1277,thesis,"VAŽNOST MARKETINGA DOGAĐAJA U RAZVOJU E-SPORTA","Vladić, Nikola",,,,,,,, efzg:644,thesis,"IZAZOVI U IZGRADNJI ZADOVOLJSTVA KLIJENATA KOD NISKOBUDŽETNIH ZRAKOPLOVNIH PODUZEĆA","Cvek, Andrea",,,,,,,, efzg:1684,thesis,"Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida","Švenda, Željka",,,,,,,, efzg:1441,thesis,"Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona","Devčić, Petra",,,,,,,, efzg:1247,thesis,"Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića","Tarade, Mirela",,,,,,,, efzg:2094,thesis,"Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija","Jelić, Nikola",,,,,,,, efzg:1436,thesis,"Istraživanje mogućnosti primjene modela analize profitabilnosti kupaca u maloprodaji","Jelinić, Mia",,,,,,,, efzg:308,thesis,"MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Petek, Vedran",,,,,,,, efzg:2184,thesis,"Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.","Parmać, Zoran",,,,,,,, efzg:1556,thesis,"Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka","Karalić, Ljubica",,,,,,,, efzg:1257,thesis,"Zadovoljstvo korisnika turističkih kartica","Neđeral, Marija",,,,,,,, efzg:1289,thesis,"Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme","Maras, Ivana",,,,,,,, efzg:1431,thesis,"Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća","Jandrić, Nina",,,,,,,, efzg:1694,thesis,"Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine","Šafarić, Luka",,,,,,,, efzg:1424,thesis,"Istraživanje stavova ciljnog segmenta prema modelu financiranja obrnutom hipotekom","Peter, Tina",,,,,,,, efzg:1598,thesis,"Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluge mobilnog bankarstva u Hrvatskoj","Šimunac, Jelena",,,,,,,, efzg:1592,thesis,"Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa","Benzon, Martina",,,,,,,, efzg:1519,thesis,"Istraživanje zadovoljstva studenata bankovnim uslugama","Rešetar, Mateja",,,,,,,,