@mastersthesis{efzg:12046, author = {{Perhat, Lorena}}, title = {{Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:11297, author = {{Devunić, Mihael}}, title = {{Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu}}, } @mastersthesis{efzg:11169, author = {{Vareško, Karla}}, title = {{Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:11487, author = {{Kerep, Petra}}, title = {{Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa}}, } @mastersthesis{efzg:10983, author = {{Tišma, Tamara}}, title = {{Neuromarketing: igniting consumer emotions for enhanced market performance}}, } @mastersthesis{efzg:10592, author = {{Radaković, Mia}}, title = {{Impact of artificial intelligence on digital marketing}}, } @phdthesis{efzg:10365, author = {{Obradović Posinković, Tena}}, title = {{The role of open innovation and absorptive capacity in new product development performance in the Republic of Croatia}}, } @mastersthesis{efzg:9255, author = {{Jelaska, Lovro}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9253, author = {{Javor, Filip}}, title = {{Impact of Digitalization on Marketing Practices}}, } @mastersthesis{efzg:9567, author = {{Dragoje, Ivana}}, title = {{PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efzg:9198, author = {{Žili, Lana}}, title = {{Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:9224, author = {{Lekić, Braslav}}, title = {{Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama}}, } @mastersthesis{efzg:8513, author = {{Stojić, Antonio}}, title = {{Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7969, author = {{Raos, Hrvoje}}, title = {{Using loyalty programs as tools of marketing}}, } @mastersthesis{efzg:7823, author = {{Čukman, Marko}}, title = {{The role of disruptive innovation in the development of luxury watch industry}}, } @mastersthesis{efzg:7033, author = {{Radlović, Dora}}, title = {{Impulsive buying behaviour and the influencing factors}}, } @mastersthesis{efzg:6510, author = {{Lacić, Jakov}}, title = {{INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:6271, author = {{Lacković, Klara}}, title = {{Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija}}, } @mastersthesis{efzg:6380, author = {{Plašć, Monika}}, title = {{UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE}}, } @mastersthesis{efzg:5497, author = {{Šulić, Emma}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENOG DISTANCIRANJA NA NAČIN KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA KOD PRIPADNIKA GENERACIJE Y}}, } @mastersthesis{efzg:4975, author = {{Kozlek, Silvija}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:4927, author = {{Buljan, Marijan}}, title = {{Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju}}, } @mastersthesis{efzg:4855, author = {{Bučić, Domagoj}}, title = {{Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efzg:4672, author = {{Cicvarić, Mihaela}}, title = {{Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja}}, } @mastersthesis{efzg:4355, author = {{Puhalo, Mihaela}}, title = {{Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4184, author = {{Keleminić, Kristijan}}, title = {{Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4291, author = {{Cetina, Christian Juraj}}, title = {{Komparativna analiza uloge umjetne inteligencije u procesu odlučivanja o kupovini}}, } @mastersthesis{efzg:4177, author = {{Radonić, Bernard}}, title = {{Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{efzg:4207, author = {{Jurak, Martina}}, title = {{Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:4147, author = {{Nemčić, Tin}}, title = {{Uloga umjetne inteligencije u organizacijskoj strukturi ambideksterne organizacije}}, } @mastersthesis{efzg:4185, author = {{Kesić, Alen}}, title = {{Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efzg:4265, author = {{Grđan, Marija}}, title = {{Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta}}, } @mastersthesis{efzg:4213, author = {{Horvat, Kristina}}, title = {{Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova}}, } @mastersthesis{efzg:3093, author = {{Stipić, Anđa}}, title = {{Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efzg:3672, author = {{Dražetić, Monika}}, title = {{Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:3024, author = {{Vlatković, Patricia}}, title = {{Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:2926, author = {{Bijelić, Marko}}, title = {{Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske}}, } @phdthesis{efzg:2673, author = {{Vidić, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu}}, } @mastersthesis{efzg:2566, author = {{Ivančić, Iva}}, title = {{Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi}}, } @mastersthesis{efzg:2268, author = {{Dujić, Lina}}, title = {{ISTRAŽIVANJE UTJECAJA INOVATIVNOSTI USLUGA AVIOPRIJEVOZNIKA NA LOJALNOST PUTNIKA PRVE KLASE}}, } @mastersthesis{efzg:2479, author = {{Strinavić, Matea}}, title = {{Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:1317, author = {{Šimunović, Martina}}, title = {{ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efzg:1954, author = {{Orešković, Anamarija}}, title = {{Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:1914, author = {{Vašarević, Ivana}}, title = {{Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom}}, } @mastersthesis{efzg:1835, author = {{Krstić, Ana}}, title = {{Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki}}, } @mastersthesis{efzg:1517, author = {{Živković, Fran}}, title = {{Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom}}, } @mastersthesis{efzg:1116, author = {{Stipić, Mislav}}, title = {{STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:1514, author = {{Ugljarević, Matea}}, title = {{Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efzg:1592, author = {{Benzon, Martina}}, title = {{Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa}}, } @mastersthesis{efzg:1867, author = {{Markić, Ante}}, title = {{Razvijenost društvene elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2257, author = {{Lakić, Ana}}, title = {{Studija Miles i Snow tipologije na primjeru tržišta deterdženata za pranje rublja U Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1433, author = {{Kokan, Marija}}, title = {{Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efzg:2019, author = {{Krdžalić, Ines}}, title = {{Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:1307, author = {{Pandžić, Mario}}, title = {{Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici}}, } @mastersthesis{efzg:2060, author = {{Vrbanec, Emilija}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1893, author = {{Novak, Simona}}, title = {{Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače}}, } @mastersthesis{efzg:1523, author = {{Pelko, Zvonimir}}, title = {{Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji}}, }