TY - THES ID - efzg:12046 TI - Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija AU - Perhat, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11169 TI - Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća AU - Vareško, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11487 TI - Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa AU - Kerep, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10726 TI - Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača AU - Jugović, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10735 TI - Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta AU - Tadić, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10669 TI - Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji AU - Mudrinić, Željka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10366 TI - Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“ AU - Kunštić, Leonarda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10080 TI - Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke AU - Budiša, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9697 TI - Prognostička analiza prodaje električnih vozila u Europskoj uniji uslijed pandemije Covid-19 AU - Lisica, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9936 TI - Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju AU - Pandžić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9255 TI - Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda AU - Jelaska, Lovro DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9567 TI - PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI AU - Dragoje, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9198 TI - Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača AU - Žili, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9224 TI - Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama AU - Lekić, Braslav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9125 TI - The impact of brand name characteristics on creating brand perception AU - Čukman, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8512 TI - Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije AU - Antolović, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8513 TI - Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda AU - Stojić, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7768 TI - Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča AU - Lalić, Marin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7265 TI - VAŽNOST ZEMLJE PODRIJETLA U PERCEPCIJI KVALITETE SOFTVERA KOD POSLOVNIH KORISNIKA AU - Šiljeg, Anđelina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6880 TI - Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika AU - Zelenika, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6510 TI - INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA AU - Lacić, Jakov DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6271 TI - Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija AU - Lacković, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6380 TI - UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE AU - Plašć, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6287 TI - ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR AU - Štefanec, Tamara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6332 TI - ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA AU - Lovrić, Aleksandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6419 TI - Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama AU - Čičak, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5626 TI - Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke AU - Korać, Antonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5176 TI - ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA AU - Zabrdja, Irena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4992 TI - Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila AU - Ivanišević, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4711 TI - Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke AU - Tomić, Ivana Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4672 TI - Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja AU - Cicvarić, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4641 TI - Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje AU - Šantić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4184 TI - Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda AU - Keleminić, Kristijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4372 TI - SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA AU - Koledić, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4185 TI - Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini AU - Kesić, Alen DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3093 TI - Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža AU - Stipić, Anđa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3672 TI - Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca AU - Dražetić, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3860 TI - Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda AU - Malogorski, Mateja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3047 TI - Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada AU - Bašić, Anja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3022 TI - Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva AU - Šulc, Peter DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3024 TI - Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca AU - Vlatković, Patricia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4558 TI - Marketing usluga riječkih muzeja AU - Cvetinović, Emanuela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2675 TI - Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije AU - Cvitanović, Petra Leonora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2388 TI - Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama AU - Bašić, Robert DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2160 TI - Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije AU - Malešević, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2311 TI - Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda AU - Gašpar, Andreja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2191 TI - Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y AU - Mijatović, Anđelka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1296 TI - Upravljanje markom destinacije AU - Todorić, Zvonimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:321 TI - Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi AU - Blažević, Zrinka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1943 TI - Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila AU - Slukan, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2078 TI - Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem AU - Dražić, Mirela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1999 TI - Luksuzna marka destinacije AU - Dobra, Andreja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1928 TI - Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada AU - Dolić, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1845 TI - Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda AU - Arežina, Daria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1130 TI - DRUŠTVENO ODGOVORAN MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKIH DRUŠTAVA ZA OSIGURANJE AU - Bjelkanović, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1691 TI - Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda AU - Marinić, Milena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2086 TI - Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača AU - Dropulić, Branka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1586 TI - Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom AU - Bedek, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1507 TI - Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga AU - Novak, Sanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1433 TI - Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru AU - Kokan, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1373 TI - Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda AU - Ivančić, Matija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1281 TI - Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti AU - Rašica, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:41 TI - The role of expatriate managers in multinational companies reverse knowledge transfer AU - Vlajčić, Davor DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -