pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efzg:12046 thesis "Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija" "Perhat, Lorena" efzg:11169 thesis "Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća" "Vareško, Karla" efzg:11487 thesis "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa" "Kerep, Petra" efzg:10726 thesis "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača" "Jugović, Monika" efzg:10735 thesis "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta" "Tadić, Anamarija" efzg:10669 thesis "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji" "Mudrinić, Željka" efzg:10366 thesis "Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“" "Kunštić, Leonarda" efzg:10080 thesis "Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke" "Budiša, Ana" efzg:9697 thesis "Prognostička analiza prodaje električnih vozila u Europskoj uniji uslijed pandemije Covid-19" "Lisica, Antonia" efzg:9936 thesis "Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju" "Pandžić, Lucija" efzg:9255 thesis "Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda" "Jelaska, Lovro" efzg:9567 thesis "PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI" "Dragoje, Ivana" efzg:9198 thesis "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača" "Žili, Lana" efzg:9224 thesis "Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama" "Lekić, Braslav" efzg:9125 thesis "The impact of brand name characteristics on creating brand perception" "Čukman, Marko" efzg:8512 thesis "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije" "Antolović, Antonio" efzg:8513 thesis "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda" "Stojić, Antonio" efzg:7768 thesis "Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča" "Lalić, Marin" efzg:7265 thesis "VAŽNOST ZEMLJE PODRIJETLA U PERCEPCIJI KVALITETE SOFTVERA KOD POSLOVNIH KORISNIKA" "Šiljeg, Anđelina" efzg:6880 thesis "Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika" "Zelenika, Iva" efzg:6510 thesis "INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA" "Lacić, Jakov" efzg:6271 thesis "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija" "Lacković, Klara" efzg:6380 thesis "UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE" "Plašć, Monika" efzg:6287 thesis "ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR" "Štefanec, Tamara" efzg:6332 thesis "ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA" "Lovrić, Aleksandra" efzg:6419 thesis "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama" "Čičak, Katarina" efzg:5626 thesis "Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke" "Korać, Antonela" efzg:5176 thesis "ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA" "Zabrdja, Irena" efzg:4992 thesis "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila" "Ivanišević, Petra" efzg:4711 thesis "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke" "Tomić, Ivana Ana" efzg:4672 thesis "Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja" "Cicvarić, Mihaela" efzg:4641 thesis "Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje" "Šantić, Matea" efzg:4184 thesis "Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda" "Keleminić, Kristijan" efzg:4372 thesis "SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA" "Koledić, Ivona" efzg:4185 thesis "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini" "Kesić, Alen" efzg:3093 thesis "Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža" "Stipić, Anđa" efzg:3672 thesis "Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca" "Dražetić, Monika" efzg:3860 thesis "Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda" "Malogorski, Mateja" efzg:3047 thesis "Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada" "Bašić, Anja" efzg:3022 thesis "Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva" "Šulc, Peter" efzg:3024 thesis "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca" "Vlatković, Patricia" efzg:4558 thesis "Marketing usluga riječkih muzeja" "Cvetinović, Emanuela" efzg:2675 thesis "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije" "Cvitanović, Petra Leonora" efzg:2388 thesis "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama" "Bašić, Robert" efzg:2160 thesis "Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije" "Malešević, Kristina" efzg:2311 thesis "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda" "Gašpar, Andreja" efzg:2191 thesis "Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y" "Mijatović, Anđelka" efzg:1296 thesis "Upravljanje markom destinacije" "Todorić, Zvonimir" efzg:321 dissertation "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi" "Blažević, Zrinka" efzg:1943 thesis "Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila" "Slukan, Ana-Marija" efzg:2078 thesis "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem" "Dražić, Mirela" efzg:1999 thesis "Luksuzna marka destinacije" "Dobra, Andreja" efzg:1928 thesis "Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada" "Dolić, Marina" efzg:1845 thesis "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda" "Arežina, Daria" efzg:1130 thesis "DRUŠTVENO ODGOVORAN MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKIH DRUŠTAVA ZA OSIGURANJE" "Bjelkanović, Antonio" efzg:1691 thesis "Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda" "Marinić, Milena" efzg:2086 thesis "Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača" "Dropulić, Branka" efzg:1586 thesis "Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom" "Bedek, Ivan" efzg:1507 thesis "Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga" "Novak, Sanja" efzg:1433 thesis "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru" "Kokan, Marija" efzg:1373 thesis "Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda" "Ivančić, Matija" efzg:1281 thesis "Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti" "Rašica, Iva" efzg:41 dissertation "The role of expatriate managers in multinational companies reverse knowledge transfer" "Vlajčić, Davor"