@mastersthesis{efzg:12094, author = {{Boljanović Rojka, Lara}}, title = {{Analiza utjecaja ambalaže i životnog stila na kupovinu prehrambenih proizvoda kod generacija Y i Z}}, } @mastersthesis{efzg:12105, author = {{Janković, Karla}}, title = {{Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:12056, author = {{Cikoja, Franka}}, title = {{Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:11991, author = {{Vučković, Stefanie Anna}}, title = {{Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11986, author = {{Legin, Lea}}, title = {{Stavovi o vizualnom sadržaju turističkih destinacija na Instagramu}}, } @mastersthesis{efzg:11974, author = {{Domazet, Marko}}, title = {{Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki}}, } @mastersthesis{efzg:11953, author = {{Žunec Veliki, Kristijan}}, title = {{Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu}}, } @mastersthesis{efzg:11940, author = {{Marolin, Tea}}, title = {{Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efzg:11923, author = {{Kralj, Marta}}, title = {{Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11914, author = {{Jančik, Karla}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata}}, } @mastersthesis{efzg:11192, author = {{Marković, Ivan}}, title = {{Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja}}, } @mastersthesis{efzg:11263, author = {{Prpić, Tena}}, title = {{Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:11208, author = {{Jerger, Petra}}, title = {{Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efzg:11724, author = {{Ljuban, Leonarda}}, title = {{Perspektiva krajnjih potrošača o aktivnostima e-mail marketinga te percipiranim promjenama uslijed pandemije Covid-19}}, } @mastersthesis{efzg:11228, author = {{Pilko, Dolores}}, title = {{Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:11360, author = {{Dujić, Ana-Marija}}, title = {{Specifičnosti ponude vrijednosti utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efzg:11281, author = {{Režić, Goran}}, title = {{Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11416, author = {{Ludaš, Sara}}, title = {{Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:11432, author = {{Ljubičić, Anđela}}, title = {{Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:11172, author = {{Lisac, Lea}}, title = {{Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:11838, author = {{Merle, Petra}}, title = {{Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{efzg:11389, author = {{Pervan, Barbara}}, title = {{Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta}}, } @mastersthesis{efzg:11139, author = {{Vori, Mario}}, title = {{Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:11133, author = {{Glasnović, Antun}}, title = {{Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:11141, author = {{Švenda, Anamarija}}, title = {{Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11580, author = {{Matić, Ružica}}, title = {{Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11339, author = {{Golubić, Dorotea}}, title = {{Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika}}, } @mastersthesis{efzg:11135, author = {{Glasnović, Ivan}}, title = {{Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:11171, author = {{Džalto, Sara}}, title = {{Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama}}, } @mastersthesis{efzg:11180, author = {{Matić, Tomislav}}, title = {{Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima}}, } @mastersthesis{efzg:11757, author = {{Žalac Javor, Maja}}, title = {{Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:11222, author = {{Bogojević, Tea}}, title = {{Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efzg:11081, author = {{Čačković, Terezija}}, title = {{Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:11111, author = {{Drveni, Marinela}}, title = {{Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija}}, } @mastersthesis{efzg:11014, author = {{Redžepagić, Hannan}}, title = {{Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala}}, } @mastersthesis{efzg:10863, author = {{Padovan Đurov, Branka}}, title = {{Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika}}, } @mastersthesis{efzg:10848, author = {{Russo, Beatrice Maria}}, title = {{Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera}}, } @mastersthesis{efzg:10820, author = {{Klaić, Klara}}, title = {{Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje}}, } @mastersthesis{efzg:10818, author = {{Budanović, Laura}}, title = {{Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje}}, } @mastersthesis{efzg:10798, author = {{Antunović, Ivana}}, title = {{Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10778, author = {{Jakopinčić, Stela}}, title = {{Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:10733, author = {{Žugčić, Monika}}, title = {{Motivi upisa i zadovoljstvo polaznika MBA studija}}, } @mastersthesis{efzg:10727, author = {{Torinek, Mia}}, title = {{Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku}}, } @mastersthesis{efzg:10720, author = {{Kuzmić, Martina}}, title = {{Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti}}, } @mastersthesis{efzg:10734, author = {{Drešar, Sara}}, title = {{Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:10714, author = {{Krapić, Viktoria}}, title = {{Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:10710, author = {{Sučić, Hrvoje}}, title = {{Uloga motiva kupnje i privlačnosti platforme kod zadovoljstva korisnika prilikom online kupovine hrane}}, } @mastersthesis{efzg:10726, author = {{Jugović, Monika}}, title = {{Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:10735, author = {{Tadić, Anamarija}}, title = {{Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:10669, author = {{Mudrinić, Željka}}, title = {{Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:10670, author = {{Ravlić, Karla}}, title = {{Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki}}, } @mastersthesis{efzg:10690, author = {{Pašić, Ema}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca personaliziranih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:10723, author = {{Toromanović, Nina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca u online trgovini odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:10667, author = {{Lučić, Niko}}, title = {{Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja}}, } @mastersthesis{efzg:10599, author = {{Mikulčić, Vanessa}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti na maloprodajnom tržištu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10563, author = {{Forko, Lana}}, title = {{Čimbenici lojalnosti kupaca u industriji restorana}}, } @mastersthesis{efzg:10419, author = {{Baća, Nikolija}}, title = {{Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena}}, } @mastersthesis{efzg:10545, author = {{Vranešević, Tija}}, title = {{The impact of customer relationship management (CRM) activities on brand image and purchase intentions}}, } @mastersthesis{efzg:10379, author = {{Lukanović, Ivana}}, title = {{Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10362, author = {{Miše, Margita}}, title = {{Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama}}, } @mastersthesis{efzg:10301, author = {{Starešina, Ivo}}, title = {{Digitalna transformacija kroz primjenu Software-as-a-Service rješenja u Business-to-Business modelu za vrijeme COVID-19}}, } @mastersthesis{efzg:10281, author = {{Zebić, Lucija}}, title = {{Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:10270, author = {{Gradinščak, Sebastijan}}, title = {{Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki}}, } @mastersthesis{efzg:10229, author = {{Bunčec, Maja}}, title = {{Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe}}, } @mastersthesis{efzg:10107, author = {{Slapničar, Petar}}, title = {{Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:10093, author = {{Lišanin, Luka}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efzg:10080, author = {{Budiša, Ana}}, title = {{Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke}}, } @mastersthesis{efzg:10079, author = {{Mađer, Anamarija}}, title = {{Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{efzg:9964, author = {{Treger, Ana}}, title = {{Primjena marketinških aktivnosti u prevoditeljskoj djelatnosti}}, } @mastersthesis{efzg:9869, author = {{Janjac, Ivana}}, title = {{Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:9726, author = {{Zadravec, Paula}}, title = {{Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane}}, } @mastersthesis{efzg:9732, author = {{Pavleković, Andrea}}, title = {{Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima}}, } @mastersthesis{efzg:9725, author = {{Vlašić, Lucija}}, title = {{UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efzg:9762, author = {{Luketić, Brigita}}, title = {{ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efzg:9716, author = {{Duvnjak, Ružica}}, title = {{Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:9608, author = {{Kontin, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA}}, } @mastersthesis{efzg:9641, author = {{Alviž, Iva}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efzg:9637, author = {{Bakić, Jelena}}, title = {{Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:9718, author = {{Rešetar, Tin}}, title = {{OČEKIVANJA I CILJEVI DIGITALNOG MARKETINGA U SPONZORIRANJU HRVATSKIH SPORTSKIH SUBJEKATA}}, } @mastersthesis{efzg:9729, author = {{Marković, Petra}}, title = {{Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama}}, } @mastersthesis{efzg:9936, author = {{Pandžić, Lucija}}, title = {{Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efzg:9452, author = {{Buzatović, Borna}}, title = {{Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:9464, author = {{Prpić, Laura}}, title = {{ULOGA MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA IZ SVIJETA SPORTA U KUPOVNOM PONAŠANJU GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efzg:9382, author = {{Kramarić, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije}}, } @mastersthesis{efzg:9515, author = {{Stupar, Petra}}, title = {{Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9830, author = {{Vrdoljak, Matea}}, title = {{Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:9683, author = {{Bazina, Nikolina}}, title = {{LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:9399, author = {{Žinić, Anamaria}}, title = {{STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU}}, } @mastersthesis{efzg:9197, author = {{Zeljak, Maja}}, title = {{ISPITIVANJE SPOSOBNOSTI RAZLIKOVANJA ORGANSKIH I SPONZORIRANIH REZULTATA PRETRAŽIVANJA KORISNIKA INTERNETSKIH PRETRAŽIVAČA}}, } @mastersthesis{efzg:9459, author = {{Ljevak, Tina}}, title = {{Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9403, author = {{Škreblin Borovčak, Tea}}, title = {{Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9198, author = {{Žili, Lana}}, title = {{Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:9709, author = {{Furmek, Valentina}}, title = {{Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19}}, } @mastersthesis{efzg:9580, author = {{Lukačević, Janko}}, title = {{The Role of Customer Relationship Management Activities on Customer Satisfaction}}, } @mastersthesis{efzg:9246, author = {{Majurec, Manuel}}, title = {{ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA}}, } @mastersthesis{efzg:9953, author = {{Jurakić, Anja}}, title = {{Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z}}, } @mastersthesis{efzg:9774, author = {{Munđar, Stela}}, title = {{KRIZNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:9143, author = {{Macan, Ana}}, title = {{Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram}}, } @mastersthesis{efzg:9125, author = {{Čukman, Marko}}, title = {{The impact of brand name characteristics on creating brand perception}}, } @mastersthesis{efzg:9145, author = {{Petrušić, Marija}}, title = {{ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA}}, } @mastersthesis{efzg:9180, author = {{Žagar, Martina}}, title = {{Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:9189, author = {{Bosiljevac, Katarina}}, title = {{Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode}}, } @mastersthesis{efzg:9351, author = {{Vincek, Andrea}}, title = {{Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije}}, } @mastersthesis{efzg:9132, author = {{Krce-Ivančić, Ana}}, title = {{Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:9535, author = {{Bokun, Valentina}}, title = {{Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9134, author = {{Lepušić, Valentina}}, title = {{Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8921, author = {{Kaurić, Tin}}, title = {{Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka}}, } @mastersthesis{efzg:8800, author = {{Terzić, Lucia}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:8795, author = {{Mamić, Nina}}, title = {{Uloge obilježja potrošača vezana uz cijenu i percipirane kvalitete proizvoda u sklonosti roditelja na plaćanje više cijene za bio prehrambene proizvode za djecu}}, } @mastersthesis{efzg:8789, author = {{Tomljenović, Ana}}, title = {{Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece}}, } @mastersthesis{efzg:8753, author = {{Mostarac, Marija}}, title = {{Razvoj mobilne aplikacije za identifikaciju kanala prodaje bezglutenskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8759, author = {{Škorić, Marko}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU}}, } @mastersthesis{efzg:8761, author = {{Miljan, Klara}}, title = {{Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke}}, } @mastersthesis{efzg:8695, author = {{Gečević, Helena}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:8629, author = {{Peti, Irena}}, title = {{ISTRAŽIVANJE MOTIVA GLEDANJA ESPORTS DOGAĐAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:8594, author = {{Fuček, Petra}}, title = {{Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka}}, } @mastersthesis{efzg:8512, author = {{Antolović, Antonio}}, title = {{Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije}}, } @mastersthesis{efzg:8393, author = {{Roje, Marko}}, title = {{Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona}}, } @mastersthesis{efzg:8296, author = {{Georgiev, Karla}}, title = {{ULOGA AMBALAŽE U ODABIRU PREHRAMBENIH PROIZVODA OD STRANE DJECE I NJIHOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE RODITELJA}}, } @mastersthesis{efzg:7996, author = {{Šlibar, Dorja}}, title = {{Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efzg:8010, author = {{Matušek, Iva}}, title = {{Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8073, author = {{Mišić, Petra}}, title = {{Nostalgia proneness and the role of products with nostalgic elements in consumers' consumption preferences}}, } @mastersthesis{efzg:7989, author = {{Lovrić, Ivana}}, title = {{ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:7911, author = {{Šipić, Antonia}}, title = {{ČIMBENICI MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA KOJI POTIČU PRATITELJE NA FIZIČKU AKTIVNOST}}, } @mastersthesis{efzg:8018, author = {{Balgač, Ema}}, title = {{Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:7886, author = {{Dujmović, Romana}}, title = {{Lojalnost potrošača u sportskom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:8028, author = {{Majetić, Dea}}, title = {{MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA}}, } @mastersthesis{efzg:8158, author = {{Ivandić, Katarina}}, title = {{Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke}}, } @mastersthesis{efzg:7821, author = {{Arcella, Laura}}, title = {{Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom}}, } @mastersthesis{efzg:7775, author = {{Cota, Davor}}, title = {{Analiza odrednica sportske potrošnje segmenta generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:7794, author = {{Horvat, Martina}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efzg:7768, author = {{Lalić, Marin}}, title = {{Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča}}, } @mastersthesis{efzg:7715, author = {{Banović, Matea}}, title = {{Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji}}, } @mastersthesis{efzg:7384, author = {{Baltić, Dominik}}, title = {{PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efzg:7304, author = {{Mezak, Martina}}, title = {{Promocijske aktivnosti glazbenika s ciljem stvaranja interesa i uzbuđenja prije lansiranja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7114, author = {{Petrović, Ana}}, title = {{Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:7104, author = {{Domović, Ivona}}, title = {{ISTRAŽIVANJE SPREMNOSTI SREDNJOŠKOLACA NA UKLJUČIVANJE U PODUZETNIŠTVO}}, } @mastersthesis{efzg:6989, author = {{Kovačević, Dora}}, title = {{Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke}}, } @mastersthesis{efzg:6775, author = {{Bagić, Laura}}, title = {{Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe}}, } @mastersthesis{efzg:6292, author = {{Mazić, Daria}}, title = {{KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efzg:6405, author = {{Ros, Antonio}}, title = {{Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom}}, } @mastersthesis{efzg:6491, author = {{Rugan, Matea}}, title = {{Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece}}, } @mastersthesis{efzg:6301, author = {{Omrčen, Petra}}, title = {{Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju}}, } @mastersthesis{efzg:6287, author = {{Štefanec, Tamara}}, title = {{ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR}}, } @mastersthesis{efzg:6332, author = {{Lovrić, Aleksandra}}, title = {{ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA}}, } @mastersthesis{efzg:6335, author = {{Kolak, Ana-Marija}}, title = {{Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:6419, author = {{Čičak, Katarina}}, title = {{Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama}}, } @mastersthesis{efzg:6230, author = {{Jurić, Vedrana}}, title = {{Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:6038, author = {{Panifer, Ivona}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti klijenata u segmentu ruralnog turizma na području Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:6243, author = {{Bosner, Lea}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENO ODGOVORNOG PONAŠANJA U OBLIKOVANJU STAVA PREMA MODNOJ MARKI}}, } @mastersthesis{efzg:5915, author = {{Bosnić, Ante}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:6017, author = {{Pleša, Paula}}, title = {{Istraživanje navika online kupovine proizvoda za ljepotu kod ženske populacije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:5786, author = {{Babić, Lucija}}, title = {{Razvoj i upravljanje markom usluge na poslovnim tržištima}}, } @mastersthesis{efzg:6050, author = {{Špoljarević, Lucija}}, title = {{Istraživanje razloga promjene mobilnog operatora u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:5626, author = {{Korać, Antonela}}, title = {{Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke}}, } @mastersthesis{efzg:5176, author = {{Zabrdja, Irena}}, title = {{ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA}}, } @mastersthesis{efzg:5178, author = {{Radoš, Marina}}, title = {{ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:5129, author = {{Matunec, Katarina}}, title = {{Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama}}, } @mastersthesis{efzg:4975, author = {{Kozlek, Silvija}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:4948, author = {{Tandara, Hedviga}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA}}, } @mastersthesis{efzg:4817, author = {{Jajetić, Daniel}}, title = {{Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke}}, } @mastersthesis{efzg:4711, author = {{Tomić, Ivana Ana}}, title = {{Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke}}, } @mastersthesis{efzg:4667, author = {{Bogeljić, Ida}}, title = {{Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani}}, } @mastersthesis{efzg:4641, author = {{Šantić, Matea}}, title = {{Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje}}, } @mastersthesis{efzg:4459, author = {{Slović, Marija Magdalena}}, title = {{Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:4435, author = {{Drakulić, Tina}}, title = {{Percepcija kvalitete poduzeća od strane kreditora temeljena na cjelovitom izvještavanju}}, } @mastersthesis{efzg:4239, author = {{Menjak, Marija}}, title = {{Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y}}, } @mastersthesis{efzg:4207, author = {{Jurak, Martina}}, title = {{Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:4554, author = {{Ostojić, Paula}}, title = {{Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4122, author = {{Sraka, Helena}}, title = {{Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{efzg:4237, author = {{Vuletić, Ljubica}}, title = {{Lojalnost potrošača specijaliziranih prodavaonica zdrave hrane}}, } @mastersthesis{efzg:4428, author = {{Bakočević, Gloria}}, title = {{Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca}}, } @mastersthesis{efzg:4014, author = {{Brnabić, Veronika}}, title = {{Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4287, author = {{Ćerdić, Arijana}}, title = {{Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira}}, } @mastersthesis{efzg:4365, author = {{Grbavac, Ante}}, title = {{Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca}}, } @mastersthesis{efzg:3847, author = {{Bašić, Lovro}}, title = {{ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efzg:3826, author = {{Balaban, Ana}}, title = {{Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja}}, } @mastersthesis{efzg:3969, author = {{Bradić, Braslav}}, title = {{Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika}}, } @mastersthesis{efzg:3926, author = {{Aničić, Jelena}}, title = {{Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije}}, } @mastersthesis{efzg:3219, author = {{Sakoman, Dino}}, title = {{Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:3551, author = {{Gustec, Silvija}}, title = {{Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:3093, author = {{Stipić, Anđa}}, title = {{Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efzg:3075, author = {{Palić, Kristina}}, title = {{Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike}}, } @mastersthesis{efzg:3860, author = {{Malogorski, Mateja}}, title = {{Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:3022, author = {{Šulc, Peter}}, title = {{Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva}}, } @mastersthesis{efzg:2753, author = {{Rončević, Bruno}}, title = {{Uloga metodologije razvoja kreativnosti i inovativnosti (eng. design thinking) u prirodnom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efzg:2770, author = {{Sambolić, Lea}}, title = {{UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA}}, } @mastersthesis{efzg:2388, author = {{Bašić, Robert}}, title = {{Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama}}, } @mastersthesis{efzg:2458, author = {{Krešo, Damir}}, title = {{Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2479, author = {{Strinavić, Matea}}, title = {{Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:2311, author = {{Gašpar, Andreja}}, title = {{Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:2191, author = {{Mijatović, Anđelka}}, title = {{Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:1635, author = {{Marjanović, Tamara}}, title = {{Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama}}, } @mastersthesis{efzg:2380, author = {{Ćurić, Anita}}, title = {{Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1314, author = {{Kovačević, Anđela}}, title = {{Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije}}, } @mastersthesis{efzg:1753, author = {{Bogunović, Ana Marija}}, title = {{Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane}}, } @mastersthesis{efzg:1864, author = {{Vugić, Bernarda}}, title = {{Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:1791, author = {{Streny, Katarina}}, title = {{Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1917, author = {{Stanojević, Sabina}}, title = {{Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:1263, author = {{Vidanec, Kristina}}, title = {{Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:2002, author = {{Vugec, Barbara}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:687, author = {{Štokić, Ante}}, title = {{PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA}}, } @mastersthesis{efzg:1782, author = {{Lažec, Diana}}, title = {{Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje}}, } @mastersthesis{efzg:1766, author = {{Volarić, Ana}}, title = {{Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:2115, author = {{Kroflin, Kristina}}, title = {{Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada}}, } @mastersthesis{efzg:1246, author = {{Kovačić, Iva}}, title = {{Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:2148, author = {{Beg, Ivana}}, title = {{Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana}}, } @mastersthesis{efzg:1852, author = {{Pernarić, Dominik}}, title = {{Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke}}, } @mastersthesis{efzg:2091, author = {{Josipović, Marija}}, title = {{Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:1351, author = {{Mihotić, Lucija}}, title = {{Osobnost bankarske marke}}, } @mastersthesis{efzg:1441, author = {{Devčić, Petra}}, title = {{Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona}}, } @mastersthesis{efzg:2083, author = {{Knežević, Ivana}}, title = {{Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:1484, author = {{Slamar, Mihaela}}, title = {{Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke}}, } @mastersthesis{efzg:1608, author = {{Pejić, Lana}}, title = {{Analiza aktivnosti djece prilikom kupovine}}, } @mastersthesis{efzg:2085, author = {{Gadanec, Jelena}}, title = {{Povezanost odnosa s javnošću i društvene odgovornsti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1723, author = {{Žalac, Nikolina}}, title = {{Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1556, author = {{Karalić, Ljubica}}, title = {{Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:1467, author = {{Čalić, Josipa}}, title = {{Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH}}, } @mastersthesis{efzg:1943, author = {{Slukan, Ana-Marija}}, title = {{Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:2078, author = {{Dražić, Mirela}}, title = {{Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem}}, } @mastersthesis{efzg:1999, author = {{Dobra, Andreja}}, title = {{Luksuzna marka destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:1289, author = {{Maras, Ivana}}, title = {{Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme}}, } @mastersthesis{efzg:1928, author = {{Dolić, Marina}}, title = {{Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada}}, } @mastersthesis{efzg:1845, author = {{Arežina, Daria}}, title = {{Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1691, author = {{Marinić, Milena}}, title = {{Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:2086, author = {{Dropulić, Branka}}, title = {{Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:2228, author = {{Šulc, Marija}}, title = {{Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1694, author = {{Šafarić, Luka}}, title = {{Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine}}, } @mastersthesis{efzg:1259, author = {{Šturman, Filip}}, title = {{Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama}}, } @mastersthesis{efzg:1433, author = {{Kokan, Marija}}, title = {{Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efzg:1373, author = {{Ivančić, Matija}}, title = {{Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1406, author = {{Vulinec, Iva}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave}}, } @mastersthesis{efzg:1519, author = {{Rešetar, Mateja}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva studenata bankovnim uslugama}}, }