pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efzg:12975 thesis "Uloga digitalne usluge s umjetnom inteligencijom ChatGPT u digitalnom marketingu poduzeća i marketinških agencija" "Čolo, Aldijana" efzg:12933 thesis "Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja" "Grubešić, Ivana" efzg:12970 thesis "Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj" "Kerovec, Natalija" efzg:12921 thesis "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija" "Biruš, Anja" efzg:12877 thesis "Zadovoljstvo korisnika međugradskog autobusnog prijevoza" "Gulan, Mihaela" efzg:12597 thesis "Percipirane koristi i rizici u korištenju virtualnih glasovnih asistenata" "Hasanbegović, Emina" efzg:12605 thesis "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića" "Qenaj, Edina" efzg:12612 thesis "Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja" "Buršić, Leana" efzg:12623 thesis "Uloga djece u promotivnim objavama utjecajnih osoba u angažmanu pratitelja" "Stojković, Magdalena" efzg:12632 thesis "Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z" "Marušić, Ana" efzg:12595 thesis "Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda" "Mandić, Tena" efzg:12614 thesis "Analiza utjecaja subjektivnog blagostanja studentske populacije pripadnika generacije Z na njihov sentiment prema marketingu" "Šatrak, Lorena" efzg:12584 thesis "Motivi potrošača za korištenje streaming servisa" "Ljubić, Eleonora" efzg:12570 thesis "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani" "Jukić Gül, Kristina" efzg:12582 thesis "Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini" "Ravlić, Iva" efzg:12499 thesis "Istraživanje čimbenika lojalnosti korisnika prema markama e-cigareta" "Galović, Stefani" efzg:12481 thesis "Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama" "Opačić, Marta" efzg:12586 thesis "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki" "Sičaja, Mihaela" efzg:12525 thesis "Čimbenici lojalnosti kupaca marki sportske odjeće" "Tadić, Eva" efzg:12201 thesis "Istraživanje spremnosti digitalnih oglašivača u Republici Hrvatskoj na ukidanje kolačića treće strane" "Domaćinović, Dora" efzg:12207 thesis "Zadovoljstvo potrošačkim iskustvom prilikom online kupovine" "Tojagić, Anja" efzg:12182 thesis "Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju" "Glasnović, Josip" efzg:12175 thesis "Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki" "Pilaš, Martina" efzg:12231 thesis "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača" "Kovačević, Marta" efzg:12191 thesis "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju" "Borko, Lucija" efzg:12162 thesis "Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra" "Piškor, Dorotea" efzg:12094 thesis "Analiza utjecaja ambalaže i životnog stila na kupovinu prehrambenih proizvoda kod generacija Y i Z" "Boljanović Rojka, Lara" efzg:12105 thesis "Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije" "Janković, Karla" efzg:12056 thesis "Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z" "Cikoja, Franka" efzg:11991 thesis "Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda" "Vučković, Stefanie Anna" efzg:11986 thesis "Stavovi o vizualnom sadržaju turističkih destinacija na Instagramu" "Legin, Lea" efzg:11974 thesis "Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki" "Domazet, Marko" efzg:11953 thesis "Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu" "Žunec Veliki, Kristijan" efzg:11940 thesis "Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga" "Marolin, Tea" efzg:11923 thesis "Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda" "Kralj, Marta" efzg:11914 thesis "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata" "Jančik, Karla" efzg:11192 thesis "Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja" "Marković, Ivan" efzg:11263 thesis "Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama" "Prpić, Tena" efzg:11208 thesis "Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba" "Jerger, Petra" efzg:11724 thesis "Perspektiva krajnjih potrošača o aktivnostima e-mail marketinga te percipiranim promjenama uslijed pandemije Covid-19" "Ljuban, Leonarda" efzg:11228 thesis "Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske" "Pilko, Dolores" efzg:11360 thesis "Specifičnosti ponude vrijednosti utjecajnih osoba" "Dujić, Ana-Marija" efzg:11281 thesis "Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj" "Režić, Goran" efzg:11416 thesis "Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta" "Ludaš, Sara" efzg:11432 thesis "Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača" "Ljubičić, Anđela" efzg:11172 thesis "Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju" "Lisac, Lea" efzg:11838 thesis "Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije" "Merle, Petra" efzg:11389 thesis "Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta" "Pervan, Barbara" efzg:11139 thesis "Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima" "Vori, Mario" efzg:11133 thesis "Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta" "Glasnović, Antun" efzg:11141 thesis "Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda" "Švenda, Anamarija" efzg:11580 thesis "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda" "Matić, Ružica" efzg:11339 thesis "Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika" "Golubić, Dorotea" efzg:11135 thesis "Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama" "Glasnović, Ivan" efzg:11171 thesis "Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama" "Džalto, Sara" efzg:11180 thesis "Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima" "Matić, Tomislav" efzg:11757 thesis "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima" "Žalac Javor, Maja" efzg:11222 thesis "Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga" "Bogojević, Tea" efzg:11081 thesis "Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija" "Čačković, Terezija" efzg:11111 thesis "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija" "Drveni, Marinela" efzg:11014 thesis "Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala" "Redžepagić, Hannan" efzg:10863 thesis "Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika" "Padovan Đurov, Branka" efzg:10848 thesis "Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera" "Russo, Beatrice Maria" efzg:10820 thesis "Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje" "Klaić, Klara" efzg:10818 thesis "Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje" "Budanović, Laura" efzg:10798 thesis "Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj" "Antunović, Ivana" efzg:10778 thesis "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača" "Jakopinčić, Stela" efzg:10733 thesis "Motivi upisa i zadovoljstvo polaznika MBA studija" "Žugčić, Monika" efzg:10727 thesis "Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku" "Torinek, Mia" efzg:10720 thesis "Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti" "Kuzmić, Martina" efzg:10734 thesis "Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima" "Drešar, Sara" efzg:10714 thesis "Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima" "Krapić, Viktoria" efzg:10710 thesis "Uloga motiva kupnje i privlačnosti platforme kod zadovoljstva korisnika prilikom online kupovine hrane" "Sučić, Hrvoje" efzg:10726 thesis "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača" "Jugović, Monika" efzg:10735 thesis "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta" "Tadić, Anamarija" efzg:10669 thesis "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji" "Mudrinić, Željka" efzg:10670 thesis "Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki" "Ravlić, Karla" efzg:10690 thesis "Istraživanje zadovoljstva kupaca personaliziranih proizvoda" "Pašić, Ema" efzg:10723 thesis "Istraživanje zadovoljstva kupaca u online trgovini odjeće" "Toromanović, Nina" efzg:10667 thesis "Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja" "Lučić, Niko" efzg:10599 thesis "Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti na maloprodajnom tržištu u Republici Hrvatskoj" "Mikulčić, Vanessa" efzg:10563 thesis "Čimbenici lojalnosti kupaca u industriji restorana" "Forko, Lana" efzg:10419 thesis "Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena" "Baća, Nikolija" efzg:10545 thesis "The impact of customer relationship management (CRM) activities on brand image and purchase intentions" "Vranešević, Tija" efzg:10379 thesis "Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj" "Lukanović, Ivana" efzg:10362 thesis "Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama" "Miše, Margita" efzg:10301 thesis "Digitalna transformacija kroz primjenu Software-as-a-Service rješenja u Business-to-Business modelu za vrijeme COVID-19" "Starešina, Ivo" efzg:10281 thesis "Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z" "Zebić, Lucija" efzg:10270 thesis "Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki" "Gradinščak, Sebastijan" efzg:10229 thesis "Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe" "Bunčec, Maja" efzg:10107 thesis "Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila" "Slapničar, Petar" efzg:10093 thesis "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima" "Lišanin, Luka" efzg:10080 thesis "Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke" "Budiša, Ana" efzg:10079 thesis "Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19" "Mađer, Anamarija" efzg:9964 thesis "Primjena marketinških aktivnosti u prevoditeljskoj djelatnosti" "Treger, Ana" efzg:9869 thesis "Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y" "Janjac, Ivana" efzg:9726 thesis "Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane" "Zadravec, Paula" efzg:9732 thesis "Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima" "Pavleković, Andrea" efzg:9725 thesis "UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA" "Vlašić, Lucija" efzg:9762 thesis "ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU" "Luketić, Brigita" efzg:9716 thesis "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta" "Duvnjak, Ružica" efzg:9608 thesis "ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA" "Kontin, Ivana" efzg:9641 thesis "ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA" "Alviž, Iva" efzg:9637 thesis "Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća" "Bakić, Jelena" efzg:9718 thesis "OČEKIVANJA I CILJEVI DIGITALNOG MARKETINGA U SPONZORIRANJU HRVATSKIH SPORTSKIH SUBJEKATA" "Rešetar, Tin" efzg:9729 thesis "Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama" "Marković, Petra" efzg:9936 thesis "Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju" "Pandžić, Lucija" efzg:9452 thesis "Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće" "Buzatović, Borna" efzg:9464 thesis "ULOGA MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA IZ SVIJETA SPORTA U KUPOVNOM PONAŠANJU GENERACIJE Z" "Prpić, Laura" efzg:9382 thesis "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije" "Kramarić, Valentina" efzg:9515 thesis "Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda" "Stupar, Petra" efzg:9830 thesis "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu" "Vrdoljak, Matea" efzg:9683 thesis "LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI" "Bazina, Nikolina" efzg:9399 thesis "STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU" "Žinić, Anamaria" efzg:9197 thesis "ISPITIVANJE SPOSOBNOSTI RAZLIKOVANJA ORGANSKIH I SPONZORIRANIH REZULTATA PRETRAŽIVANJA KORISNIKA INTERNETSKIH PRETRAŽIVAČA" "Zeljak, Maja" efzg:9459 thesis "Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj" "Ljevak, Tina" efzg:9403 thesis "Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda" "Škreblin Borovčak, Tea" efzg:9198 thesis "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača" "Žili, Lana" efzg:9709 thesis "Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19" "Furmek, Valentina" efzg:9580 thesis "The Role of Customer Relationship Management Activities on Customer Satisfaction" "Lukačević, Janko" efzg:9246 thesis "ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA" "Majurec, Manuel" efzg:9953 thesis "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z" "Jurakić, Anja" efzg:9774 thesis "KRIZNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI" "Munđar, Stela" efzg:9143 thesis "Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram" "Macan, Ana" efzg:9125 thesis "The impact of brand name characteristics on creating brand perception" "Čukman, Marko" efzg:9145 thesis "ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA" "Petrušić, Marija" efzg:9180 thesis "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju" "Žagar, Martina" efzg:9189 thesis "Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode" "Bosiljevac, Katarina" efzg:9351 thesis "Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije" "Vincek, Andrea" efzg:9132 thesis "Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu" "Krce-Ivančić, Ana" efzg:9535 thesis "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda" "Bokun, Valentina" efzg:9134 thesis "Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda" "Lepušić, Valentina" efzg:8921 thesis "Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka" "Kaurić, Tin" efzg:8800 thesis "Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća" "Terzić, Lucia" efzg:8795 thesis "Uloge obilježja potrošača vezana uz cijenu i percipirane kvalitete proizvoda u sklonosti roditelja na plaćanje više cijene za bio prehrambene proizvode za djecu" "Mamić, Nina" efzg:8789 thesis "Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece" "Tomljenović, Ana" efzg:8753 thesis "Razvoj mobilne aplikacije za identifikaciju kanala prodaje bezglutenskih proizvoda" "Mostarac, Marija" efzg:8759 thesis "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU" "Škorić, Marko" efzg:8761 thesis "Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke" "Miljan, Klara" efzg:8695 thesis "ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA" "Gečević, Helena" efzg:8629 thesis "ISTRAŽIVANJE MOTIVA GLEDANJA ESPORTS DOGAĐAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ" "Peti, Irena" efzg:8594 thesis "Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka" "Fuček, Petra" efzg:8512 thesis "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije" "Antolović, Antonio" efzg:8393 thesis "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona" "Roje, Marko" efzg:8296 thesis "ULOGA AMBALAŽE U ODABIRU PREHRAMBENIH PROIZVODA OD STRANE DJECE I NJIHOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE RODITELJA" "Georgiev, Karla" efzg:7996 thesis "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona" "Šlibar, Dorja" efzg:8010 thesis "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda" "Matušek, Iva" efzg:8073 thesis "Nostalgia proneness and the role of products with nostalgic elements in consumers' consumption preferences" "Mišić, Petra" efzg:7989 thesis "ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA" "Lovrić, Ivana" efzg:7911 thesis "ČIMBENICI MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA KOJI POTIČU PRATITELJE NA FIZIČKU AKTIVNOST" "Šipić, Antonia" efzg:8018 thesis "Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača" "Balgač, Ema" efzg:7886 thesis "Lojalnost potrošača u sportskom marketingu" "Dujmović, Romana" efzg:8028 thesis "MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA" "Majetić, Dea" efzg:8158 thesis "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke" "Ivandić, Katarina" efzg:7821 thesis "Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom" "Arcella, Laura" efzg:7775 thesis "Analiza odrednica sportske potrošnje segmenta generacije Z" "Cota, Davor" efzg:7794 thesis "Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga" "Horvat, Martina" efzg:7768 thesis "Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča" "Lalić, Marin" efzg:7715 thesis "Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji" "Banović, Matea" efzg:7384 thesis "PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA" "Baltić, Dominik" efzg:7304 thesis "Promocijske aktivnosti glazbenika s ciljem stvaranja interesa i uzbuđenja prije lansiranja novog proizvoda" "Mezak, Martina" efzg:7114 thesis "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu u modnoj industriji" "Petrović, Ana" efzg:7104 thesis "ISTRAŽIVANJE SPREMNOSTI SREDNJOŠKOLACA NA UKLJUČIVANJE U PODUZETNIŠTVO" "Domović, Ivona" efzg:6989 thesis "Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke" "Kovačević, Dora" efzg:6775 thesis "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe" "Bagić, Laura" efzg:6292 thesis "KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE" "Mazić, Daria" efzg:6405 thesis "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom" "Ros, Antonio" efzg:6491 thesis "Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece" "Rugan, Matea" efzg:6301 thesis "Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju" "Omrčen, Petra" efzg:6287 thesis "ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR" "Štefanec, Tamara" efzg:6332 thesis "ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA" "Lovrić, Aleksandra" efzg:6335 thesis "Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju" "Kolak, Ana-Marija" efzg:6419 thesis "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama" "Čičak, Katarina" efzg:6230 thesis "Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama" "Jurić, Vedrana" efzg:6038 thesis "Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti klijenata u segmentu ruralnog turizma na području Republike Hrvatske" "Panifer, Ivona" efzg:6243 thesis "ULOGA DRUŠTVENO ODGOVORNOG PONAŠANJA U OBLIKOVANJU STAVA PREMA MODNOJ MARKI" "Bosner, Lea" efzg:5915 thesis "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y" "Bosnić, Ante" efzg:6017 thesis "Istraživanje navika online kupovine proizvoda za ljepotu kod ženske populacije u Hrvatskoj" "Pleša, Paula" efzg:5786 thesis "Razvoj i upravljanje markom usluge na poslovnim tržištima" "Babić, Lucija" efzg:6050 thesis "Istraživanje razloga promjene mobilnog operatora u Republici Hrvatskoj" "Špoljarević, Lucija" efzg:5626 thesis "Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke" "Korać, Antonela" efzg:5176 thesis "ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA" "Zabrdja, Irena" efzg:5178 thesis "ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI" "Radoš, Marina" efzg:5129 thesis "Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama" "Matunec, Katarina" efzg:4975 thesis "Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija" "Kozlek, Silvija" efzg:4948 thesis "PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA" "Tandara, Hedviga" efzg:4817 thesis "Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke" "Jajetić, Daniel" efzg:4711 thesis "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke" "Tomić, Ivana Ana" efzg:4667 thesis "Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani" "Bogeljić, Ida" efzg:4641 thesis "Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje" "Šantić, Matea" efzg:4459 thesis "Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji" "Slović, Marija Magdalena" efzg:4435 thesis "Percepcija kvalitete poduzeća od strane kreditora temeljena na cjelovitom izvještavanju" "Drakulić, Tina" efzg:4239 thesis "Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y" "Menjak, Marija" efzg:4207 thesis "Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima" "Jurak, Martina" efzg:4554 thesis "Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj" "Ostojić, Paula" efzg:4122 thesis "Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu" "Sraka, Helena" efzg:4237 thesis "Lojalnost potrošača specijaliziranih prodavaonica zdrave hrane" "Vuletić, Ljubica" efzg:4428 thesis "Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca" "Bakočević, Gloria" efzg:4014 thesis "Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda" "Brnabić, Veronika" efzg:4287 thesis "Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira" "Ćerdić, Arijana" efzg:4365 thesis "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca" "Grbavac, Ante" efzg:3847 thesis "ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA" "Bašić, Lovro" efzg:3826 thesis "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja" "Balaban, Ana" efzg:3969 thesis "Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika" "Bradić, Braslav" efzg:3926 thesis "Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije" "Aničić, Jelena" efzg:3219 thesis "Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće" "Sakoman, Dino" efzg:3551 thesis "Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj" "Gustec, Silvija" efzg:3093 thesis "Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža" "Stipić, Anđa" efzg:3075 thesis "Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike" "Palić, Kristina" efzg:3860 thesis "Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda" "Malogorski, Mateja" efzg:3022 thesis "Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva" "Šulc, Peter" efzg:2753 thesis "Uloga metodologije razvoja kreativnosti i inovativnosti (eng. design thinking) u prirodnom oglašavanju" "Rončević, Bruno" efzg:2770 thesis "UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA" "Sambolić, Lea" efzg:2388 thesis "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama" "Bašić, Robert" efzg:2458 thesis "Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj" "Krešo, Damir" efzg:2479 thesis "Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju" "Strinavić, Matea" efzg:2311 thesis "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda" "Gašpar, Andreja" efzg:2191 thesis "Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y" "Mijatović, Anđelka" efzg:1635 thesis "Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama" "Marjanović, Tamara" efzg:2380 thesis "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda" "Ćurić, Anita" efzg:1314 thesis "Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije" "Kovačević, Anđela" efzg:1753 thesis "Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane" "Bogunović, Ana Marija" efzg:1864 thesis "Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta" "Vugić, Bernarda" efzg:1791 thesis "Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda" "Streny, Katarina" efzg:1917 thesis "Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y" "Stanojević, Sabina" efzg:1263 thesis "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača" "Vidanec, Kristina" efzg:2002 thesis "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju" "Vugec, Barbara" efzg:687 thesis "PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA" "Štokić, Ante" efzg:1782 thesis "Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje" "Lažec, Diana" efzg:1766 thesis "Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće" "Volarić, Ana" efzg:2115 thesis "Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada" "Kroflin, Kristina" efzg:1246 thesis "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija" "Kovačić, Iva" efzg:2148 thesis "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana" "Beg, Ivana" efzg:1852 thesis "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke" "Pernarić, Dominik" efzg:2091 thesis "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka" "Josipović, Marija" efzg:1351 thesis "Osobnost bankarske marke" "Mihotić, Lucija" efzg:1441 thesis "Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona" "Devčić, Petra" efzg:2083 thesis "Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće" "Knežević, Ivana" efzg:1484 thesis "Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke" "Slamar, Mihaela" efzg:1608 thesis "Analiza aktivnosti djece prilikom kupovine" "Pejić, Lana" efzg:2085 thesis "Povezanost odnosa s javnošću i društvene odgovornsti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj" "Gadanec, Jelena" efzg:1723 thesis "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda" "Žalac, Nikolina" efzg:1556 thesis "Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka" "Karalić, Ljubica" efzg:1467 thesis "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH" "Čalić, Josipa" efzg:1943 thesis "Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila" "Slukan, Ana-Marija" efzg:2078 thesis "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem" "Dražić, Mirela" efzg:1999 thesis "Luksuzna marka destinacije" "Dobra, Andreja" efzg:1289 thesis "Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme" "Maras, Ivana" efzg:1928 thesis "Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada" "Dolić, Marina" efzg:1845 thesis "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda" "Arežina, Daria" efzg:1691 thesis "Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda" "Marinić, Milena" efzg:2086 thesis "Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača" "Dropulić, Branka" efzg:2228 thesis "Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača" "Šulc, Marija" efzg:1694 thesis "Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine" "Šafarić, Luka" efzg:1259 thesis "Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama" "Šturman, Filip" efzg:1433 thesis "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru" "Kokan, Marija" efzg:1373 thesis "Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda" "Ivančić, Matija" efzg:1406 thesis "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave" "Vulinec, Iva" efzg:1519 thesis "Istraživanje zadovoljstva studenata bankovnim uslugama" "Rešetar, Mateja"