prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge

Zečić, Ivan
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Zečić, I. (2016). Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, I. (2016). 'Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić I. Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

I. Zečić, "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Please login to the repository to save this object to your list.