prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra

University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Stjepić, A. M. (2016). Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, A. M. (2016). 'Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić AM. Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

A. M. Stjepić, "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Please login to the repository to save this object to your list.