prikaz prve stranice dokumenta Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača

Ferek, Valentino
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Organization and Management

Cite this document

Ferek, V. (2020). Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Ferek, Valentino. "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Ferek, Valentino. "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Ferek, V. (2020). 'Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Ferek V. Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

V. Ferek, "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837

Please login to the repository to save this object to your list.