master's thesis
Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama

Savić, Nikolina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Savić, N. (2020). Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, N. (2020). 'Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić N. Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

N. Savić, "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Please login to the repository to save this object to your list.