master's thesis
Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom

Ros, Antonio
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Ros, A. (2020). Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Ros, Antonio. "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Ros, Antonio. "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Ros, A. (2020). 'Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Ros A. Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

A. Ros, "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Please login to the repository to save this object to your list.