prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Piličić, Ilijana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Piličić, I. (2021). STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Piličić, Ilijana. "STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Piličić, Ilijana. "STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Piličić, I. (2021). 'STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Piličić I. STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

I. Piličić, "STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Please login to the repository to save this object to your list.