master's thesis
Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije

Antolović, Antonio
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Antolović, A. (2022). Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, A. (2022). 'Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović A. Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

A. Antolović, "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Please login to the repository to save this object to your list.