prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja

Lovrić, Marija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Lovrić, M. (2022). Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić, Marija. "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić, Marija. "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić, M. (2022). 'Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić M. Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

M. Lovrić, "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Please login to the repository to save this object to your list.