University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Pavlečić, M. (2016). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, M. (2016). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić M. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
M. Pavlečić, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155