undergraduate thesis
Dubrovnik promotion as a tourist destination in selected source markets

Matea Pavlečić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism
Cite this document...

Pavlečić, M. (2016). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Pavlečić, M. (2016). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Pavlečić M. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

M. Pavlečić, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155