University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Pavlečić, M. (2016). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, M. (2016). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić M. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 January 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
M. Pavlečić, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155