doctoral thesis
Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z

University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Pušić, A. (2023). Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736525

Pušić, Ana. "Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736525

Pušić, Ana. "Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736525

Pušić, A. (2023). 'Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736525

Pušić A. Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736525

A. Pušić, "Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736525

Please login to the repository to save this object to your list.