professional thesis
Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj

Madirazza, Dunja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Madirazza, D. (2023). Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382

Madirazza, Dunja. "Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382

Madirazza, Dunja. "Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382

Madirazza, D. (2023). 'Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382

Madirazza D. Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 February 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382

D. Madirazza, "Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382

Please login to the repository to save this object to your list.