master's thesis
Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće

Šakić, Lorena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Šakić, L. (2023). Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Šakić, Lorena. "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Šakić, Lorena. "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Šakić, L. (2023). 'Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 11 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Šakić L. Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 May 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

L. Šakić, "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Please login to the repository to save this object to your list.