University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Novaković, N. (2023). Uvođenje tehnoloških inovacija u prodavaonice i prihvaćenost među mladim potrošačima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:648516
Novaković, Nikola. "Uvođenje tehnoloških inovacija u prodavaonice i prihvaćenost među mladim potrošačima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:648516
Novaković, Nikola. "Uvođenje tehnoloških inovacija u prodavaonice i prihvaćenost među mladim potrošačima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:648516
Novaković, N. (2023). 'Uvođenje tehnoloških inovacija u prodavaonice i prihvaćenost među mladim potrošačima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 14 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:648516
Novaković N. Uvođenje tehnoloških inovacija u prodavaonice i prihvaćenost među mladim potrošačima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:648516
N. Novaković, "Uvođenje tehnoloških inovacija u prodavaonice i prihvaćenost među mladim potrošačima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:648516