University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Kocijan, B. (2023). Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
Kocijan, Barbara. "Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
Kocijan, Barbara. "Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
Kocijan, B. (2023). 'Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
Kocijan B. Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 September 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
B. Kocijan, "Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196