University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Džalto, S. (2023). Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840936
Džalto, Sara. "Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840936
Džalto, Sara. "Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840936
Džalto, S. (2023). 'Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840936
Džalto S. Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2025 February 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840936
S. Džalto, "Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840936