University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Devunić, M. (2023). Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
Devunić, Mihael. "Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
Devunić, Mihael. "Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
Devunić, M. (2023). 'Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
Devunić M. Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
M. Devunić, "Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901