master's thesis
Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća

Bračun, Sara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Bračun, S. (2023). Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, S. (2023). 'Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun S. Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2025 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

S. Bračun, "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Please login to the repository to save this object to your list.