University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Managerial Economics
Cite this document
Dugonjić, E. (2023). Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124
Dugonjić, Edita. "Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124
Dugonjić, Edita. "Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124
Dugonjić, E. (2023). 'Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124
Dugonjić E. Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124
E. Dugonjić, "Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124