master's thesis
Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu

Dugonjić, Edita
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Managerial Economics

Cite this document

Dugonjić, E. (2023). Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124

Dugonjić, Edita. "Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124

Dugonjić, Edita. "Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124

Dugonjić, E. (2023). 'Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124

Dugonjić E. Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124

E. Dugonjić, "Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454124

Please login to the repository to save this object to your list.