University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kerep, P. (2023). Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
Kerep, Petra. "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
Kerep, Petra. "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
Kerep, P. (2023). 'Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
Kerep P. Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
P. Kerep, "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926