master's thesis
Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja

Sladoljev, Adrijana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Sladoljev, A. (2023). Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426

Sladoljev, Adrijana. "Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426

Sladoljev, Adrijana. "Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426

Sladoljev, A. (2023). 'Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426

Sladoljev A. Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426

A. Sladoljev, "Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426

Please login to the repository to save this object to your list.