master's thesis
Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca

Vukelić, Luka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vukelić, L. (2024). Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189

Vukelić, Luka. "Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189

Vukelić, Luka. "Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189

Vukelić, L. (2024). 'Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189

Vukelić L. Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 June 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189

L. Vukelić, "Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189

Please login to the repository to save this object to your list.