prikaz prve stranice dokumenta Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda

Krnjić, Mario
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Krnjić, M. (2024). Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić, Mario. "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić, Mario. "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić, M. (2024). 'Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić M. Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 June 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

M. Krnjić, "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Please login to the repository to save this object to your list.