University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Slišković, A. (2024). Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
Slišković, Ana. "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
Slišković, Ana. "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
Slišković, A. (2024). 'Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
Slišković A. Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
A. Slišković, "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710