University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Kovačević, M. (2024). Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
Kovačević, Marta. "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
Kovačević, Marta. "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
Kovačević, M. (2024). 'Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
Kovačević M. Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
M. Kovačević, "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933