University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Radić, M. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
Radić, Mateo. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
Radić, Mateo. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
Radić, M. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
Radić M. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
M. Radić, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656