master's thesis
Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije

Penezić, Karlo
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Penezić, K. (2024). Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Penezić, Karlo. "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Penezić, Karlo. "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Penezić, K. (2024). 'Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Penezić K. Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 July 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

K. Penezić, "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Please login to the repository to save this object to your list.