University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Galinec, D. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, D. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec D. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 September 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
D. Galinec, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873