University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Buršić, L. (2024). Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
Buršić, Leana. "Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
Buršić, Leana. "Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
Buršić, L. (2024). 'Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
Buršić L. Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 February 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
L. Buršić, "Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874