University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Marušić, A. (2024). Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
Marušić, Ana. "Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
Marušić, Ana. "Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
Marušić, A. (2024). 'Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
Marušić A. Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 September 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
A. Marušić, "Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486