University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Grubešić, I. (2024). Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
Grubešić, Ivana. "Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
Grubešić, Ivana. "Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
Grubešić, I. (2024). 'Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
Grubešić I. Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
I. Grubešić, "Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561