University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Arelić, A. (2024). Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
Arelić, Antonija. "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
Arelić, Antonija. "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
Arelić, A. (2024). 'Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
Arelić A. Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
A. Arelić, "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620