graduate thesis
Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima

Arelić, Antonija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Arelić, A. (2024). Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620

Arelić, Antonija. "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620

Arelić, Antonija. "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620

Arelić, A. (2024). 'Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620

Arelić A. Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620

A. Arelić, "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620

Please login to the repository to save this object to your list.