University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Macner, K. (2024). Primjena alata umjetne inteligencije kod razvoja digitalnih sadržaja u djelatnosti sportskih klubova (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393594
Macner, Kruno. "Primjena alata umjetne inteligencije kod razvoja digitalnih sadržaja u djelatnosti sportskih klubova." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393594
Macner, Kruno. "Primjena alata umjetne inteligencije kod razvoja digitalnih sadržaja u djelatnosti sportskih klubova." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393594
Macner, K. (2024). 'Primjena alata umjetne inteligencije kod razvoja digitalnih sadržaja u djelatnosti sportskih klubova', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393594
Macner K. Primjena alata umjetne inteligencije kod razvoja digitalnih sadržaja u djelatnosti sportskih klubova [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393594
K. Macner, "Primjena alata umjetne inteligencije kod razvoja digitalnih sadržaja u djelatnosti sportskih klubova", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393594