University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Vuinac, K. (2024). Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
Vuinac, Karlo. "Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
Vuinac, Karlo. "Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
Vuinac, K. (2024). 'Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 12 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
Vuinac K. Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
K. Vuinac, "Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954