prikaz prve stranice dokumenta Uloga utjecajnih osoba kao marki osoba na društvenim medijima kod poticanja angažiranosti pratitelja s markom utjecajne osobe
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Uloga utjecajnih osoba kao marki osoba na društvenim medijima kod poticanja angažiranosti pratitelja s markom utjecajne osobe

Hajtek, Nikolina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Hajtek, N. (2024). Uloga utjecajnih osoba kao marki osoba na društvenim medijima kod poticanja angažiranosti pratitelja s markom utjecajne osobe (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798577

Hajtek, Nikolina. "Uloga utjecajnih osoba kao marki osoba na društvenim medijima kod poticanja angažiranosti pratitelja s markom utjecajne osobe." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798577

Hajtek, Nikolina. "Uloga utjecajnih osoba kao marki osoba na društvenim medijima kod poticanja angažiranosti pratitelja s markom utjecajne osobe." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798577

Hajtek, N. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba kao marki osoba na društvenim medijima kod poticanja angažiranosti pratitelja s markom utjecajne osobe', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798577

Hajtek N. Uloga utjecajnih osoba kao marki osoba na društvenim medijima kod poticanja angažiranosti pratitelja s markom utjecajne osobe [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798577

N. Hajtek, "Uloga utjecajnih osoba kao marki osoba na društvenim medijima kod poticanja angažiranosti pratitelja s markom utjecajne osobe", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798577

Please login to the repository to save this object to your list.