University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Vodopija, P. (2024). Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
Vodopija, Patricia. "Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
Vodopija, Patricia. "Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
Vodopija, P. (2024). 'Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
Vodopija P. Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
P. Vodopija, "Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446