prikaz prve stranice dokumenta Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda

Crnogorac, Antonija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Crnogorac, A. (2024). Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac, Antonija. "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac, Antonija. "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac, A. (2024). 'Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac A. Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

A. Crnogorac, "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Please login to the repository to save this object to your list.