University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Crnogorac, A. (2024). Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
Crnogorac, Antonija. "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
Crnogorac, Antonija. "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
Crnogorac, A. (2024). 'Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
Crnogorac A. Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
A. Crnogorac, "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712