University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Šimun, S. (2024). Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, S. (2024). 'Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun S. Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 January 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
S. Šimun, "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965