University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Arapović, M. (2024). Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
Arapović, Magdalena. "Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
Arapović, Magdalena. "Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
Arapović, M. (2024). 'Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
Arapović M. Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
M. Arapović, "Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997